نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی و افرادی همانند این شهید والامقام تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) هستند و از دستاوردهای مهم رهبری امام راحل محسوب می شوند.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 02 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین در سالن همایش های بیت امام راحل این شهرستان با تقدیر از برگزار کنندگان این هفته فرهنگی افزود: تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، تکریم جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است.
وی با بیان اینکه امام یک شخصیت خودساخته بود و شاگردانش نیز تشنه مکتب امام بودند، تاکید کرد: شخصیت هایی نظیر امام راحل ژن فاطمی دارند.
امام جمعه اراک گفت: وظیفه عالم مقاومت و تشیع سنگین است، باید آثار امام را بشناسیم و به نسل های بعدی منقل کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: راه امام راحل همان راه پیامبران و ائمه است و باید زیر خیمه امام باشیم چراکه کشتی نجات است.
وی با اشاره به اینکه امام با تدبیر مسیر آینده را درست ترسیم کرد، افزود: جبهه مقاومت مقابل رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار ایستاده است و این رژیم در خواب چنین مقاومتی و سیلی خوردن از جبهه مقاومت را نمی دید.
امام جمعه اراک با بیان اینکه شهید سلیمانی در هر حوزه نیروی متخصص تربیت کرده است و نگاه جامع در صحنه نبرد یمن و محور مقاومت دارد، ضمن تشریح وضعیت غزه اظهار کرد: شهادت صدها خبرنگار در غزه نشان دهنده گشوده شدن جبهه مهم دیگری است.
امام جمعه اراک گفت: صهیونیست ها بزرگترین باخت را در تاریخ داشتند و جنایت های این رژیم قابل توجیه نیست.
آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: حزب الله لبنان فرهنگ جدیدی از هماهنگی ایجاد کرده که ناشی از حکمت امام است و رژیم صهیونیستی بزرگترین شکست را تجربه خواهد کرد.
وی گفت: امام راحل قبله و چراغ برای همه اقشار جامعه است و رهنمودهای امام در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اراک تاکید کرد: در مسئله زن به امام راحل و اسلام بدهکاریم چراکه اسوه ما خدیجه، حضرت زهرا و مادران شهدا هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شخصیت بانوان به دور از تحجر و ابتذال است و این قشر مهم جامعه باید همسرداری، فرزندداری و فرزندپروری را مورد توجه قرار دهد و در جامعه نیز هم دوش مردان نقش آفرینی کند، مانند زنان غزه که پشتوانه مردان در صحنه نبرد با رژیم اشغالگر قدس هستند.
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این آیین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امام خمینی بر حضور آحاد جامعه در صحنه انتخابات تاکید داشتند و برای ادای این تکلیف شرعی و فرمان امام هرکار که می توانیم باید انجام دهیم.
وی ادامه داد: امید است در انتخابات امسال رویداد منحصربه فردی که موجب پیشرفت بیشتر کشور می شود را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار