معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور، از ایجاد و راه اندازی مرکز نوآوری بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 02 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛مهدی ایثاری نیا، در جلسه با معاون اقتصادی استاندار ایلام، اظهار کرد: روحیه کار آفرینی در ایلام غریب واقع شده لذا بر همه دستگاه های مسئول واجب و ضروری است که در این راستا تلاش جهادی کنند و در این حوزه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت جدی وارد عمل می‌شود.

وی، با بیان اینکه استان ایلام غنی از نخبگان و سرمایه های انسانی است، افزود: باید در زمینه کار آفرینی و نواوری ظرفیت سازی کنیم و از نخبگان در این زمینه استفاده شود تا موجب رونق کسب و کار در استان و در نتیجه موجب توسعه همه جانبه شود.

ایثاری نیا، با اشاره به اینکه وقتی فضای نواوری در استان ایجاد می‌شود قطعا جوانان نخبه و دلسوز پای کار می آیند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فضای رشد نواوری و حمایت از جوانان استان ایجاد کنیم.

معاون توسعه زیست بوم موسسه دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور، استارت آپ‌ها باید در استان ایلام گسترش یابند تا به فضای کسب و کار های نوین کمک کنند، تصریح کرد: ایجاد فضای استارت آپی و رونق کسب و کار مشکلات ایلام را حل می‌کند.

وی، به ضرورت ورود مهارت های جدید به بازار کار استان تاکید کرد و گفت: نخبگان مهارتی زیادی در استان ایلام وجود دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه استفاده شود و اگر به معنای واقعی مورد حمایت قرار بگیرند برای جامعه آینده ساز هستند.

ایثاری نیا، افزود: ایجاد انگیزه و حمایت از جوانان بسیار مهم است و اگر به این قشر اهمیت داده شود قطعا مانند هشت سال دفاع مقدس در زمینه اقتصاد هم خط شکن خواهند بود.

معاون توسعه زیست بوم موسسه دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کشور، با بیان اینکه ظرفیت های بنیاد برکت برای توسعه ایلام پای کار می آید، خاطرنشان کرد: به جد پیگیری ایجاد مرکز نواوری بنیاد برکت برای ایجاد رونق کسب و کار در استان هستیم.

در ادامه《دکترشهریار عباسی》، معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، نیز اظهار کرد: هر کجا بنیادهای وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، وارد عمل می‌شوند نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی از خود بجا می‌گذارند لذا درخواست داریم بنیاد برکت به استان ایلام توجه بیشتری کند.

وی، با بیان اینکه زمینه و فرصت های سرمایه گذاری در استان ایلام محیا است و در این زمینه هر موانع ای سر راه باشد برطرف می‌شود، افزود: استعدادهای خوبی در استان ایلام وجود دارد اما نیازمند حمایت و ایجاد زمینه برای پویای و شکوفایی هستند.

عباسی، با تاکید بر اینکه استان ایلام به واسطه رشادت های هشت سال دفاع مقدس و خدمتگذاری در ایام اربعین به گردن کشور و نظام حق دارد لذا نیازمند توجه بیشتر است، تصریح کرد: جوانان نخبه و ارزشمندی در استان ایلام داریم اما زمینه کافی برای رشد آنها وجود ندارد.

وی، از مسئولان ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، خواست با توجه به ظرفیت عظیم این نهاد مقدس، تاثیرگذاری و توانمندی‌های آن در حوزه‌های مختلف به جد پیگیری رفع محرومیت‌های ایلام باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار