استاندار قم، مدیر خانه مطبوعات استان قم را ماموریت دارد هر هفته در جلسه شورای تامین مسکن استان قم حضور یافته و موضوع مسکن خبرنگاران را دنبال و گزارش پیشرفت های صورت گرفته را ارائه کند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک قم، دکتر سیدمحمدآقامیری استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه، از جمله اقشار پرتلاش و مظلوم جامعه هستند که نیاز است موضوع مسکن این عزیزان به صورت ویژه پیگیری شود.

استاندار قم بیان کرد: هدف دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین مسکن اقشار فاقد مسکن و کاهش هزینه قیمت آن است.

وی افزود: در گام اول نیاز است تا خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شوند که خانه مطبوعات استان قم باید این کار را انجام دهد تا مقدمات ثبت نام آنان در سامانه انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: ممکن است افرادی از خبرنگاران در گذشته فرم جیم آنان قرمز شده باشد، اما اگر این افراد در حال حاضر به هر دلیل فاقد مسکن و مستاجر هستند، آنان هم باید شناسایی شوند تا در گام بعدی راهکار لازم برای آنان پیش بینی شود.

آقامیری بیان کرد: تعدادی از خبرنگاران نیز در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی، جانمایی زمین این افراد را باید به آنان اعلام کند و در روند ادامه کار تسریع لازم صورت گیرد.

استاندار قم، مدیر خانه مطبوعات استان قم را ماموریت دارد هر هفته در جلسه شورای تامین مسکن استان قم حضور یافته و موضوع مسکن خبرنگاران را دنبال و گزارش پیشرفت های صورت گرفته را ارائه کند.

طرح موضوع مسکن خبرنگاران در جلسه شورای تامین مسکن استان قم

فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در این جلسه بیان کرد: اینکه استاندار قم نسبت به موضوع مسکن خبرنگاران دغدغه دارند، جای تقدیر دارد و امیدواریم در این دوره شاهد ارائه خدمات بهتری به جامعه رسانه ای قم باشیم.

مدیر خانه مطبوعات استان قم ابراز کرد: در حال حاضر ۲۸۲ نفر از خبرنگاران در قم عضو خانه مطبوعات استان هستند که بیش از ۲۰۰ نفر آنان متاهل اند.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از اعضا ۱۵ نفر مشمول طرح نهضت ملی مسکن شدند که برای برخی از این افراد هنوز جانمایی زمین صورت نگرفته که امیدواریم این افراد هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

یوسف پور بیان کرد: امروز بخشی از خبرنگاران، به هر دلیلی امکان ثبت نام برای آنان فراهم نشده که انتظار می رود فرصت مجددی برای ثبت نام این افراد در سامانه ایجاد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار