امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت : نامزدهای انتخابات، برای حضور و مشارکت گسترده مردم، شورآفرینی کنند اما وعده های کذب ندهند چرا که وعده های دروغ نامزدهای انتخاباتی، موجب بیزاری مردم می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 29 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی اظهار داشت  : مردم ایران و ایلام نیز در ۱۱ اسفند، وظیفه و رسالت خود را در راستای حضور باشکوه در پای صندوق های رای انجام خواهند داد و این حضور باشکوه دشمنان را مایوس تر از گذشته خواهد کرد.

 وی افزود : عزت ما در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، محرم و صفر، احترام و تواضع نسبت به اهل بیت(ع) است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد : مردم ایلام در جریان فتنه ۸۸ پیشتاز در بصیرت و ولایتمداری بودند و در هشتم دی ماه در پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه گران راهیپیمایی کردند.

وی خاطرنشان کرد : سردار شهید سلیمانی بر اساس ولایتمداری و بصیرت، در میدان جنگ و عمل در مقابل دشمن می ایستاد و توصیه سردار دلها به همه این بود که اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید، عاقبت به خیری شما در گروی تبعیت از حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی مطرح کرد : دشمنان در جریان اغتشاشات و در فتنه ۸۸ دشمنان تلاش کردند که هجمه ها را به سمت ولایت فقیه ببرند اما این بصیرت و ولایتمداری مردم، نقشه های شوم آنان را خنثی کرد.

امام جمعه ایلام  با تاکید بر اینکه امروز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران، غزه، لبنان، عراق و سوریه را زنده نگاه داشته و جبهه مقاومت را پیروز گردانده است، گفت: ولایت مدرای و بصیرت را در خود را تقویت کنیم که پیروزی این انقلاب در صحنه های مختلف و نابودی دشمنان در گروی همین ۲ شاخصه مهم است.

وی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س) شاگردی از شاگردان مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است، افزود :  ولایتمداری، ادب نسبت به اهل بیت(ع) و بصیرت سه شاخصه مهم حضرت ام البنین(س) است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار