جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جبهه مقاومت ضربات سنگینی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد کرده و آنان را به ذلت کشیده است؛ این مهم باید دائم به آمریکا و رژیم صهیونیستی گوشزد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 28 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای شهرستان بوشهر اظهار کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در ۸۲ روز گذشته جنایت زیادی در سرزمین فلسطین علیه مردم غزه و جبهه مقاومت انجام داده‌اند که همه عالم و مردم جهان مشاهده می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماس در جنگ با رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه، جبهه برتر است، تصریح کرد: الان ۸۲ روز است خبیثان حداکثر فشار را بر مردم غزه تحمیل کرده‌اند، ولی بزرگترین پیروزی راهبردی را جبهه مقاومت فلسطین به دست آورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و فلسطین، چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ملت‌های جهان آشکار شد و روز به روز تنفر مردم جهان از خبیثان بیشتر می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از چند منطقه، مورد تهاجم جبهه حق قرار گرفته است گفت: جبهه حق شکست بزرگی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: جبهه حق در دریای سرخ و یمن، فلسطین، عراق و لبنان، دشمن را مورد تهاجم قرار داده و شکست سنگینی بر آن‌ها تحمیل کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهادت آرزوی رزمندگان جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت ضربات سنگینی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد کرده و آنان را به ذلت کشیده است؛ این مهم باید دائم به آمریکا و رژیم صهیونیستی گوشزد کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار