کد خبر: ۱۱۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳ 28 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پیگیری امور درمانی-بیمارستانی شهرهای بابلسر و فریدونکنار و در راس آن بازدید از اقدام سترگ و در عین حال ماندگار تاسیس بیمارستان 280 تخت خوابی بابلسر که پیشرفتهای خوبی را شاهد است، پنجشنبه هفتم دیماه وارد بابلسر خواهد شد.

پیرو این رخداد مهم و از آنجایی که نگارنده سالها اخبار حضور مقامات ملی و تصمیمات و اقدامات انجام شده در فرآیند این بازدیدها را تعقیب می کند، تقدیم یادداشت ذیل را ضروری می داند:
احتمالا تا چهار سال قبل کمتر کسی تصور می کرد شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار روزی بتواند کانون حضور و بازدیدهای کاری و نه صرفا تفریحی مقامات عالیرتبه و در عین حال موثر نظام قرار گیرد. لیکن این آرزوی دیرینه با همت ستودنی دکتر باقرزاده نماینده مردم شریف این منطقه تحقق یافت. مردم این شهرها کمتر دوره ای را تا این میزان از حضور و بازدید مقامات ارشد ملی و استانی به خود شاهد بوده اند. در حدود چهار سال گذشته حضور رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور، معاون علمی رئیس جمهور، حضور مکرر وزیر بهداشت دولتهای قبلی و فعلی، وزیر کشور، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس منطقه آزاد، معاونین وزارت خانه ها، رئیس سازمان هلال احمر و دهها مقام ارشد دیگر ملی بود. حضور آنان در این منطقه که عمدتا به دعوت اختصاصی دکتر باقرزاده صورت پذیرفت، خود منشاء اقدامات و خدمات بسیار خوبی در عرصه های مختلف عمرانی، رفاهی و... گردید[ ضمن آن که در توسعه استانی نیز موثر واقع شد]. زیرا مشاهده و لمس مشکلات مردم از هر صنف و جنسی به پیشبرد امور پیش از پیش یاری رساند. متعاقبا توسعه شهری و روستایی نیز بدون شک در این تعاملات بسیار به وقوع پیوست و البته همه این رخدادهای بسیار خوب و امید بخش و در نتیجه جذب و تخصیص هزاران میلیارد تومان بودجه از خزانه دولتی، همه و همه مدیون مردیست در قد و قامت ملی با پتانسیلها و ظرفیتهای بسیار ارزشمند. چهره ای خستگی ناپذیر، بسیار پیگیر و البته دارای صبغه ای منحصر به فرد در تعامل با ارکان و ساختارهای نظام؛ که تماما در خدمت توسعه و پیشرفت منطقه قرار گرفته است. علاوه بر این نبایستی نادیده گرفت تصویب مصوبات ارزشمند و مفید به نفع جامعه هدف بومی شهر و روستا و یا صدور بخشنامه هایی برای رفع مشکلات مردم نیز در پرتو این تعاملات مثبت و افتخارآفرین اتفاق افتاده است.
همچنین حضور مکرر استاندار و یا مدیران ارشد استان در شهرهای بابلسر و فریدونکنار نیز در نتیجه تعاملات بسیار خوبی بوده است که از جانب ایشان و البته با کمک و یاری مدیران شهرستانی تحقق یافته و خود را در دگرگونی سیمای منطقه نشان داده است. ضمن آن که افق روشنی را برای فردای بهتر نوید می دهد. گرچه خود و از سوی دیگر رشک و حسادت دیگر شهرهای استان و حتی همکاران او را موجب گردیده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار