استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : جام رسانه‌ای امید یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت و نهضتی برای احیای امید در سطح جامعه است.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 27 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در حاشیه رویداد جام امید افزود : نیاز است که واقعیت ها را به دور از هرگونه تعصبات جناحی و گروهی و با نگاه به اسلام و ایرانی بودن در میدان رسانه بیان کرد.

وی اظهار داشت : ایده‌های رسانه‌ها بر اساس دلدادگی و دلبستگی، حریت و انسانیت نمایان و جاری می‌شود و به طور قطع در این صورت است که نتیجه های موثری در توسعه و ایجاد امیدآفرینی در جامعه شکل می گیرد.

بهرام نیا ادامه داد : این کشور حاصل خون سرداران و بسیجیان بزرگواری است که در مکتب شهیدانی چون قاسم سلیمانی و در دانشگاه اسلام، درس انسانیت، شجاعت، اخلاص و ولایت پذیری را آموخته اند.

وی خاطرنشان کرد : هر کس با هر تفکر، سلیقه ای و علاقه سیاسی نباید اجازه دهد خللی به کشور وارد شود و امروز رویکرد جبهه استکبار به صورت جنگ نرم طراحی شده و به صورت راهبردی این رویکرد را جلو می برند به طوری که با استفاده از همین ابزار رسانه ای، در جریان اغتشاشات جای شهید و جلاد عوض کردند.

بهرام  نیا نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران که نیمی از برق تولیدی آن صرف برق دهلران و مابقی به شبکه سراسری متصل می شود را از دیگر طرح های مهم استان برشمرد و  مطرح کرد : ان.جی.ال دهلران تا قبل از دولت سیزدهم ۴۶درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما امروز نزدیک به ۱۰۰ درصد پیشرفت دارد و تا قبل از سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود : پتروشیمی هلیلان امروز نزدیک به ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس قول مدیر این مجموعه، در پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام ادامه داد : طرح کاغذ سنگی چرداول بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال اتمام است.

وی مقام پنجم در جذب سرمایه گذاری خارجی، رتبه اول صادرات غیر نفتی، رتبه هفتم تولید کالاهای استراتژیک و بهبود ۱۳پله ای مهار تورم، تسهیل فضای کسب و کار، فعالسازی ۱۰۶ واحد راکد، کاهش تصادفات، مقام اول ستاد اربعین، کاهش ضریب جینی در حوزه شهری و مقام اول پرداخت تسهیلات ازدواج را از دیگر اقدامات و دستاوردهای دولت در استان ایلام برشمرد./ع

پیشرفت_ایران 

#پیشرفت_ایلام 

#جام_امید 

#گروه_رسانه_ای_تابناک 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار