سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور مسابقه که احترام خاصی برایش قائلم دوست داشت بازی یک-یک تمام شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 24 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار دو تیم استقلال و گل گهر، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. با تیمی بازی داشتیم که شکل تیمی خوب، نظم و انضباط و ساختار خوبی دارد. بازی‌های این تیم را دیده بودیم، تقریبا بدون موقعیت به پایان می‌رسید. شاید در خیلی از بازی‌ها به حریفان موقعیت نمی‌دادند.

وی افزود: موقعیت ساختن مقابل تیم گل گهر با توجه به شکل و سازمان دفاعی که دارد سخت است. واقعا تیم خوبی هستند. به آن‌ها تبریک می‌گویم. به بازیکنان هم گفتم برای موقعیت سازی و گلزنی عجله نکنید. متاسفانه روی یک اشتباه و آفساید گل خوردیم و کارمان سخت شد.

*داور مسابقه دوست داشت بازی یک-یک تمام شود

سرمربی استقلال تصریح کرد: بعد از گل آفسایدی که خوردیم سعی کردیم بازی را دوباره به دست بگیریم. شرایط خوب شد. توانستیم به گل برسیم و بازی را برگردانیم، ولی اعتراضات در نیمه دوم بازی را احساسی کرد. بازی برای هر دو تیم مستقیم شد. تیم حریف هم بازیکنان قد بلند خودش را به زمین فرستاد. فوتبال سخت شده بود و شرایط خوب نبود. داور مسابقه هم که احترام خاصی برایش قائلم دوست داشت بازی یک-یک تمام شود.

*برای نیم فصل دوم حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم

وی افزود: خطا‌هایی را می‌گرفت که خطر سریع دور شود. بازیکنان از ۱۸ قدم تیم‌ها دور شوند و فشار کمتری روی دروازه‌ها باشد. خطا‌هایی را می‌گرفت که به ضرر ما بود، بازی می‌خوابید و این اتفاق شرایط را برای ما سخت کرد. بازی پرفشاری مقابل پرسپولیس داشتیم و مقابل نساجی هم انرژی زیادی برای بردن گذاشتیم. وقتی یک بازی پر گل می‌شود بازیکن انرژی بیشتری می‌گذارد تا گل بزند و دوست دارد بیشتر حمله کند.

نکونام گفت: واقعا امروز تیم ما از نظر بدنی به خصوص در نیمه دوم خسته شد. نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه بدهیم. ۲ بازیکن امید روی نیمکت ما بود. ۲ مدافع میانی را از دست داده‌ایم و شرایط این را نداریم که بازیکنان را در جایی که دوست دارند بازی بدهیم. یک بازی از نیم فصل مانده و تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است. ان‌شاالله بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال افزود: باید برای نیم فصل دوم آماده شویم. نیاز به یارگیری داریم. حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم. به امیدخدا نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. تا همینجا هم بچه‌های تم و کادر من واقعا سنگ تمام گذاشتند. از هواداران با این حمایتی که دارند واقعا شرمنده هستم. امیدوارم نیم فصل دوم همین روند را ادامه بدهیم و جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

*کارشناسان شیتیل بگیر نظر ندهند!

وی درپاسخ به این سوال که پنالتی استقلال درست نبود و هفتمین پنالتی آبی‌ها در ۸ بازی اخیر مقابل گل گهر بود، عنوان کرد: من در مورد یک بازی صحبت می‌کنم و در مورد ۷ بازی دیگر شما صحبت کنید! ما از خدا می‌خواهیم که VAR باشد. همه تیم‌ها و استان‌ها دوست دارند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما گل آفساید خوردیم. اگر آن گل را نمی‌خوردیم قطعا شرایط بازی فرق می‌کرد. می‌توانستیم راحت‌تر بازی را اداره و کنترل و حتی برنده شویم.

نکونام تصریح کرد: وقتی گل می‌خورید برای بردن نیاز به ۲ گل دارید، ولی وقتی صفر-صفر است با یک گل می‌توانید برنده شوید. عجله کردند که وسط بازی بیانیه دادند. من به نظر مدیران و مسوولین احترام می‌گذارم، ولی نظر شخصی و فوتبالیم را می‌گویم. گل گهر عجله کرد، چون گل شان آفساید بود. شرایط به نفع آن‌ها شروع به تغییر کرد. در مورد پنالتی ما هم؛ غیر از کارشناسان شیتیل بگیر که تکلیفشان مشخص است بقیه کارشناسان می‌توانند نظر بدهند.

وی افزود: هراتفاقی بیفتد دیگر بازی تمام شده، هر صحبتی هم کنیم بی فایده است، ولی ما متاسفانه گل آفساید خوردیم. این را هم فوتبالی می‌گویم. تشخیص یک صحنه سخت بود، ولی به نظرم پای بازیکن گل گهر روی مچ پیمان بابایی رفت و پنالتی شد. می‌توانستیم با پنالتی دوم، گل ۲ بر یک را بزنیم، ولی شرایط سخت و اعتراضات زیاد شد. حتی در تونل و وسط دو نیمه بر سر داور ریخته بودند. به خاطر همین بازی سخت شد و دوست داشتند بازی مساوی تمام شود.

*کنایه به یک سوال مشکوک!

سرمربی استقلال درخصوص اینکه کنار زمین درگیری به وجود آمد و علیزاده به سمت نیمکت آبی‌ها آمد، گفت: من متوجه بازیکن حریف نشدم. مشغول صحبت با بازیکنان خودمان بودم. مربی گل گهر هم به من گفت بازیکنان را جدا کنیم. حواسم به سمت کمک داور بود و متاسفانه ندیدم.

وی درمورد شرایط سامان تورانیان و اینکه به نظر سرماخورده بود، اظهار داشت: نه، مشکلی نداشت. نفراتی که داشتیم همه بودند. شما برادر او هستید؟!

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار