جانشین فرمانده نیرو انتظامی شهرستان چوار
جانشین فرمانده نیرو انتظامی شهرستان چوار گفت: صاحبان یک انبار مواد خوراکی غیربهداشتی در انباری خارج از محدوده شهر، به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 25 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ کاوه شفیعی جانشین فرمانده نیرو انتظامی شهرستان چوار، بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد خوراکی غیربهداشتی و فاسد در انباری خارج از محدوده شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان چوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری کارشناسان بهداشت شهرستان چوار پس از بازدید از انبارهای متخلف مشخص شد ۲ نفر سود جو و فرصت طلب اقدام به خرید و نگهداری مواد خوراکی می کنند و اقلام را بدون ثبت در سامانه های فروش وزرات صمت، بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع با سود هنگفت روانه بازار می کنند.

 جانشین نیرو انتظامی شهرستان چوار با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۲ نفر به عنوان صاحبان انبار پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه تمامی اجناس غیرمجاز از این انبارها با همکاری دستگاه های مربوطه جهت سیر مراحل قانونی جمع آوری شده اند، تصریح کرد: پلیس در سال مهار تورم و رشد تولید با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود معیشت و سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه برخورد می کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار