رئیس جمهور گفت: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 21 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است.

وی افزود: این قدرت و اراده‌ای است که جوانان فلسطینی پیدا کرده اند. همه در شگفت اند.

رئیس جمهور گفت: روسای بسیاری از کشور‌ها رسما اعتراف می‌کنند و می‌پرسند که چه قدرتی است در سرزمینی که بزرگترین زندان جهان بوده است؟

* کوچکترین فساد اداری در دولت سیزدهم قابل تحمل نیست

رئیس‌جمهور خطاب به کارکنان و مسئولان ادارات استان گلستان اظهارکرد: امروز سمت همه ما و شما، خدمتگزاری و نوکری مردم است و تلاش کنید تا روابط سالم در ادارات و سازمان‌ها ایجاد شود. کوچکترین فساد اداری برای ما قابل تحمل نیست و با آن برخورد خواهد شد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: ممکن است دشمن بخواهد فسادنمایی کند، برنامه دولت سیزدهم این است که هرجا نکته و موضوع فساد حتی در کمترین وجه ممکن را مرتفع کند و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد اداری در ادارات لانه کند.

وی با بیان اینکه کوچکترین فساد اداری در دولت سیزدهم قابل تحمل نیست گفت: با هرکسی که فساد کند و بخواهد خودنمایی فساد داشته باشد برخورد می‌کنیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمن امید مردم را نشانه گرفته‌است و می‌خواهد امید مردم را به یاس تبدیل کند. امروز کار ما در دولت سیزدهم در هر عرصه و قشر، ایجاد امید و امیدآفرینی است. کسانی که دغدغه فساد را ندارند و قصد فسادنمایی را دارند و درصد ناامید کردن مردم دارند، بدانند مردم ایران همواره با امید زندگی می‌کنند و با امید راهی را که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده است را با بصیرت و حرکت مجاهدانه ادامه خواهند داد و این تداوم حرکت باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

* گلستان نخستین استان هوشمند کشور

وی با اشاره به تکمیل پروژه فیبرنوری در استان گلستان ادامه داد: در حوزه ارتباطات، استان گلستان عملکرد بسیار خوبی داشته و نخستین استان هوشمند کشور در احداث و ایجاد فیبرنوری است و تمام ارتباطات سطح استان از طریق فیبر نوری برقرار شده‌است.

آیت‌الله رئیسی مهمترین اولویت دولت سیزدهم را رفع تنش آبی ذکر کرد و گفت: زمانی که اسم گلستان برده‌می‌شود گمان می‌کنیم که این استان، مشکل کمبود آب نداشته باشد، اما در برخی از شهر‌ها و روستا‌های این استان بامشکل آب مواجه هستیم.

وی بیان کرد: در این دو سال دولت سیزدهم به اندازه ۱۵ سال گذشته برای بهره‌برداری سد نرماب هزینه کرده است و تا بهره‌برداری کامل این سد، هزینه‌های لازم را انجام خواهند داد تا مشکل آب منطقه و استان رفع شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: بودجه و اعتبارات کشور صرف اولویت دولت سیزدهم در جهت رفع مشکل آب شرب تخصیص خواهدشد.

* مشکل آب‌شرب ۳۶۰۰ روستا حل شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستا‌های کشور مشکل آب شرب داشتند افزود: در این مدت به سه هزارو ۶۰۰ روستا آب‌رسانی شد و تا پایان دولت سیزدهم به تمام روستا‌ها آب رسانی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار