فرماندار سنندج با اشاره به اینکه شبکه حمل و نقل کارنامه درخشانی از همان دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: امروز هم حمل و نقل در زمینه تولید و اقتصاد نقش‌آفرین است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل که در پایانه مرکزی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز حمل و نقل به کمک تولید آمده و چرخه تولید را به حرکت در آورده است.

فرماندار سنندج با تاکید بر اینکه اگر امروز به هر دلیلی یک واحد تولیدی تعطیل شود یک سنگر را به دشمن تحویل داده، افزود: رانندگان ما قشری هستند که در حال کمک به بخش تولید استان هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه شبکه حمل و نقل کشور کارنامه درخشانی از همان دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: شاید کار‌های این عزیزان اگر به درستی انجام شود کسی متوجه آن نشود، اما نقصان در این کار به خوبی احساس می‌شود.

عسکری بیان کرد: انجام خدمات در حوزه حمل و نقل به نحو احسن، بخشی از جامعه را متوجه اهمیت موضوع نمی‌کند، اما باید گفت بخش حمل و نقل و رانندگان همواره در بحران‌های کشور پایه ثابت خدمت‌رسانی و نقش آفرینی بوده‌اند.

فرماندار سنندج با تاکید بر اینکه در کردستان کار‌های زیربنایی اساسی در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: در آینده نتیجه این اقدامات را احساس می‌کنیم.

وی یکی از این اقدامات را اتصال کردستان به شبکه ریلی کشور عنوان کرد و گفت: تزریق اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در یکسال و آن هم در زمانی که کشور با محدودیت بودجه‌ای مواجه است، یک شاهکار بود.

فرماندار سنندج یادآور شد: قطعا پروژه راه آهن سنندج در سرمایه‌گذاری و توسعه استان قطعا تاثیرگذار است.

عسکری در پایان تصریح کرد: قریب به ۳۰ درصد از اعتبارات شهرستان سنندج برای توسعه راه‌های روستایی هزینه شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار