سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:دشمنان تمام سرمایه خود را در ابعاد مختلف انتخابات تجمیع کرده‌اند تا این انتخابات با حضور گسترده مردم مواجه نشود، اما به گفته مقام معظم رهبری، باید دشمن را ناامید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 19 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسین محمودی فر در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های استان مرکزی اظهار کرد: نظام سلطه همه ظرفیت خود را بکار گرفته تا در انتخابات پیشرو به نظام اسلامی ضربه وارد کند و باید با هوشیاری این موقعیت را به نفع کشور تغییر داد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ابزار تأثیرگذاری هستند افزود:رسانه‌ها نقش اساسی در اقناع جامعه دارند و انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم، همانند سال‌های گذشته موجب یاس دشمنان و امید دوستداران انقلاب می‌شود.

محمودی فر گفت:: دشمنان می‌کوشند در بستر جنگ نرم، واقعیت جامعه را به جوانان غلط القا کنند تا به هدف خود که جدایی مردم از نظام است، دست پیدا کنند.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی هم در این نشست گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امید آفرینی از وظایف رسانه‌های داخلی است.

سرهنگ امیرحسین بیاتی افزود: انتخابات از ابزار قوت کشور به شمار می‌رود و در کلام مقام معظم رهبری چهار مولفه شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایجاد تنش و ناامنی در محیط و بستر انتخابات از دیگر اهداف دشمنان در انتخابات پیش‌رو است.ادامه داد: از اینرو رسانه‌ها باید با بیان نقاط قوت، از گسترش نقاط ضعف جلوگیری کنند و یا در صدد رفع ضعف‌ها برآیند و با برشمردن نقاط قوت کشور، امیدآفرینی را در جامعه القا کنند.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی درباره شکل‌گیری ۲ قطبی‌سازی در انتخابات گفت: ایجاد تضاد در اصول انقلاب به جای رقابت در فروع در این فضا شکل می‌گیرد.

سرهنگ بیاتی افزود: ۲قطبی شدن انتخابات ممکن است موجب افزایش مشارکت در انتخابات شود اما سَم است و این نگاه، آرمانی انقلاب اسلامی نیست.

وی بیان کرد: در ۲قطبی شدن انتخابات، امنیت و آرامش جامعه، برهم زده می‌شود و یا اینکه برخی افراد دچار مارپیچ سکوت می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار