معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: هر توریسم یا گردشگر یک سفیر برای تبادل فرهنگی محسوب می‌شود که این گردشگران نقش موثری در بیان حقیقت در بین جمعیت‌ها و دولت‌ها و ارائه درست فرهنگ و سنت و باورها دارند.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 19 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز حسن ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران خارجی استان اظهارکرد: هر توریسم یا گردشگر یک سفیر برای تبادل فرهنگی محسوب می‌شود که این گردشگران نقش موثری در بیان حقیقت در بین جمعیت‌ها و دولت‌ها و ارائه درست فرهنگ و سنت و باور‌ها دارند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی در مسیر فراهم ساختن زیر ساخت‌ها، امکانات و بهره‌مندی توریست‌ها از ظرفیت‌ها گفت: فراهم کردن امنیت روانی، اجتماعی، غذایی، اسکان و تردد توریسم ضروری است تا آن‌ها در فضایی امن و مناسب اقامت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: سند گردشگری، سند پذیرفته شده در جوامع بین المللی است لذا بین رشد گردشگر و رشد اقتصادی رابطه مستقیمی وجود دارد و کشور ایران نیز به دنبال برقراری تعامل صد درصدی با کشور‌های همجوار و توسعه صنعت گردشگری است.

ناهیدی بیان کرد: باید به گردشگران خارجی اطلاع‌رسانی شود که به اماکن غیر مجاز وارد نشوند و بدون مجوز در منازل شخصی بیتوته نکنند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار