مدیر‌کل اجتماعی وفرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: برنامه‌های فرهنگی باید از تأثیرگذاری دراز مدت و ماندگاری برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 11 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حمید‌رضا خاکشور مدیر‌کل اجتماعی‌وفرهنگی استانداری خراسان‌شمالی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده شهرستان گرمه اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید با تعامل تمام ظرفیت‌ها برگزار شود و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی باید از تأثیرگذاری درازمدت و ماندگاری برخوردار باشد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در شهرستان‌ها گفت: نقش تشکل‌های مردم نهاد در توسعه شهرستان بسیار مهم و حیاتی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد حسن رحمانی امام جمعه گرمه نیز در این جلسه با بیان اینکه کنترل آسیب‌های اجتماعی در گرمه نیازمند برنامه ریزی مناسب است افزود: کنترل آسیب‌های اجتماعی درگرمه نیازمند برنامه ریزی مناسب است و ضروریست مسئولان همت مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع آسیب‌های اجتماعی و روش‌های مقابله با آن از موضوعات بااهمیت امروز است که حل این چالش‌ها نیازمند همکاری خانواده‌ها و همه متولیان امور اجتماعی است.

قاضوی فرماندار گرمه نیز در ادامه این جلسه گفت: در برنامه فرهنگی که برای شب یلدا برگزار خواهد شد دستگاه‌های مربوطه تعامل داشته باشند و برنامه به نحو احسنت برگزار شود.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی باید در تمام مناطق شهرستان رفع شود و دستگاه‌های اجرایی تمام برنامه‌ها را فقط در یک منطقه شهرستان اجرا نکنند.
فرمانداز گرمه ادامه داد: ضروریست دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی که در حوزه نشاط اجتماعی است را توجه بیشتر داشته باشند ودستگاه‌های متولی به صورت جدی برنامه هارا پیگیری کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار