نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات ارزنده قرارگاه سازندگی خانم الانبیا گفت: اقدامات این قرارگاه در حوزه‌های علمی، عمرانی و اقتصادی موجبات سربلندی را برای کشور فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 11 December 2023

قرارگاه خاتم الانبیا موجبات سربلندی کشور را فراهم کردبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز دوشنبه (٢٠ آذرماه) در دیدار با جمعی از مسئولان و کارکنان مؤسسات زیرمجموعه‌ قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران، اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس اهدافی والا و متعالی بود.

وی افزود: سازندگی و رفع محرومیت، از اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند که به‌ یاری خداوند تا حد قابل توجهی محقق شده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پیشتاز باور «ما می‌توانیم» شده و کارهای نشدنی را عملی ساخته است.

وی عنوان کرد: خدمتگذارانی که در جنگ تحمیلی کمک کردند موفقیت از آن ما شود و شاهکار عظیمی در دفاع مقدس رقم زدند به حفظ آرمان‌های انقلاب نیز کمک زیادی کردند.

غفوری گفت: این حرکت‌های ارزشمند منجر یه اثرگذاری در عرصه‌های عمرانی، علمی و اقتصادی شد و یکی از آن‌ها قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین استقلال کشور در تمام زمینه‌ها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است و باید آن را دنبال کنیم.

غفوری تشریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سال‌های اخیر اقدامات مهمی انجام داده که سربلندی کشور را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن ایجاد زمینه‌ اشتغال نیروهای متخصص و متعهد در سراسر کشور، رویکرد ارزش‌گرایی را تا عمق برنامه‌ها حفظ کرد و به استقلال کشور کمک کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار