همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو صورت پذیرفت؛
همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو، همایش دانشجویی گام دوم انقلاب در مجتمع اهل بیت(ع) در شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶ 08 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در همایش روز دانشجو با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، سید‌محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد استان و دیگر مسئولین استانی در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد اظهار داشت: بالاترین لذت کار در کمیته امداد دیدن توفیقات و درخشش نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و ... است.

 

برگزاری همایش دانشجویی گام دوم انقلاب در مازندران  

حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر مددجویان تحت حمایت در کنکور گفت: بهترین موسسات آموزشی و پشتیبانی کنکور خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مددجو ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به محور اصلی همایش که بیانیه گام دوم انقلاب بوده گفت: عصاره روند حرکت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه گام دوم انقلاب خلاصه شده و رهبری تجارب زیست خویش را در اختیار همگان قرار دادند تا با بازخوانی و تبیین این بیانیه در مسیر درست توسعه و پیشرفت گام برداریم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تاکید بر مطالعه دقیق این بیانیه گفت: اصل امید مهمترین توصیه و تاکید در بیانات رهبری است.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به جریان جنگ در غزه گفت: غزه به جهت جامعه‌شناسی انسانی یک جغرافیای بی‌نظیر تاریخی است که عامل تمایز آن شاخص امید است که برای ما الهام‌بخش می‌باشد.

وی با بیان اینکه، ۵۰ هزار دانشجو و ۷۰۰ هزاره دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: از این تعداد ۱۰ هزار نفر نخبه و استعداد برتر می‌باشند.

در پایان این همایش، از دانشجویان نخبه و استعداد برتر با اهدا لوح تقدیر و اهدا جوائز تجلیل به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار