در سفر استاندار کرمان به شهربابک، عملیات اجرایی ۷۵۰ میلیارد ریال طرح‌ آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 06 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی شهرستان شهربابک صبح امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه با حضور استاندار کرمان آغاز شدند.
این طرح‌ها شامل آبرسانی شهرستان شهربابک با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال و بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر، بازسازی شبکه توزیع آب شهر و شبکه روستایی شهربابک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، شبکه آبرسانی به مسکن ملی شهربابک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای ۴۵۰ واحد و ۲ هزار نفر جمعیت، فاز دوم تصفیه‌خانه ارتقای کیفیت آب شرب شهرستان شهربابک با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به ظرفیت ۹۰ لیتر بر ثانیه است.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم، طرح‌های آبرسانی استان کرمان را از فعال‌ترین طرح‌ها دانست و عنوان کرد: سه طرح انتقال آب شرب در کرمان، رفسنجان، جیرفت و عنبرآباد در حال اجراست.
وی ابراز داشت: تمام تلاش استان بر این است که برای سال ۱۴۰۴ تنش آبی در استان نداشته باشیم، اتفاقات بزرگی در دست اجراست که تابستان آینده با کیفیت و کمیت بهتری از آب آشامیدنی برخوردار باشیم.
استاندار کرمان بیان کرد: تأمین آب شرب در اولویت طرح‌های استان قرار دارد که بخشی هم برای خدمات زیرساختی از جمله نهضت مسکن ملی است.
به گفته علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، فاضلاب شهربابک نیز با برآورد ۳۲۰۰ میلیارد تومان در حال انتخاب سرمایه‌گذار است.
وی بیان کرد: ۷۹ روستا در قرارداد دوم با قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) سپاه است که ۴۲ روستا دارای تنش آبی و ۳۷ روستا فاقد شبکه آبرسانی هستند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار