رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از ۱۹ تا ۲3 آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 04 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، غلامحسین حسینی، رئیس اتاق تعاون خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در وسعت ۳ هزار مترمربع و با حضور شرکت‌های معتبر استان و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغال‌زایی ادامه داد: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

وی ادامه داد: هر زمانی صنعت ساختمان در سطح استان فعال می‌شود بخش عظیمی از اشتغال اعم از مصالح ساختمانی، نیروی کار، خدمات، تاسیسات گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و نیروی مردمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی به این نکته هم اشاره کرد که تا زمانی که این پروسه تعریف شده مشکل اشتغال به حداقل می‌رسد هر چند اشتغال ایجاد شده پایدار نبوده با این وجود افراد جویای کار می‌توانند تا زمان دستیابی به اشتغال پایدار از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

حسینی با اشاره به تجربه موفق اتاق تعاون در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دو سال گذشته افزود: برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در استان فرصتی دوباره برای تجلی همه آنچه که متولیان بخش‌های مختلف این صنعت به دنبال آن هستند است.

به گفته وی افزون بر این تقویت صنعت ساختمان و اشتغال را به دنبال خواهد داشت و در زمینه به نمایش گذاشتن توانایی‌های استان در بخش‌های مختلف تولید، توزیع و ساخت هم موثر خواهد بود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار