کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، زنگانه استاندار گلستان از زمانیکه روی کار آمد مازندرانی ستیزی را در استان گلستان در دستور کار خویش قرار داد و به وضوح در جلسات استانداری از اینکه مدیران مازندرانی در گلستان بر مسند مدیریت هستند انتقاد میکرد و میکند!

رفتارهای پوپولیستی زنگانه در جلسات و برخوردهای نامناسب وی با مدیران مازندرانیِ مشغول در دستگاه های اجرایی به گونه ای بود که بسیاری از وزارت خانه ها مدیران مازندرانی خود را از استان گلستان جابه جا کردند یا قصد جا به جایی دارند!

مازندرانی ستیزی زنگانه در دستگاه های اجرایی گلستان به حدی است که در زمینه مدیران حوزه بیمه و بانک نیز شخصا ورود میکند به گونه ای که چند وقت قبل یک مدیر بیمه ای مازندرانی آشکارا با فشار زنگانه برکنار شد!

در حال حاضر نیز وی به هیچ وجه اجازه رشد یک کارمند مازندرانی یا طرح آن به عنوان یک مدیر را در گلستان نمیدهد! اینها همه در حالی است که وی نسبت به مدیران ۳۰ استان دیگری حساسیتی ندارد و گویا حساسیت زنگانه فقط روی مدیران مازندرانی است!

وقتی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با محیط بان مازندرانی درگیر میشود به او فحاشی کرده و بی رحمانه به سمتش حمله می‌کند، این همان خروجی نفرت پراکنی زنگانه نسبت به مدیران مازندرانی است که حالا دُمَلَش سرباز زده است!

نفرت پراکنی زنگانه فقط به مدیران مازندرانیِ گلستان محدود نمی شود و دچار افسارگسیختگی در بیان رسمی اش نسبت به استاندار مازندران نیز شده است!

زنگانه اخیرا در اظهاراتی تند خطاب به حسینی پور استاندار مازندران، بدون رعایت آداب اداری و با الفاظ نامناسب و نامحترمانه استاندار مازندران را خطاب قرار داده و او را مسئول حواشی آشوراده معرفی میکند!

مردم مازندران و گلستان از دیرباز هم فرهنگ، هم زبان، هم آئین و خویشاوند هستند و اینگونه اظهارات و رفتارها به دور از واقعیت های موجود بین مردم دو استان است و تکرار آن بیشتر بوی ایجاد تنش های قومیتی را میدهد.

تاکنون و قبل از زنگانه هیچگاه بین مازندران و گلستان تفرقه و درگیری این چنینی در سطح مدیران و استانداران ایجاد نشده بود.

از همکاران رسانه ای هم خواهشمندم به این اراجیف که گلستان فرزند مازندران بوده یا جزوی از خاک مازندران بوده توجه نکنند، همه ما فرزند ایرانِ متحد و منسجم، و متعلق به خاک پاکش و مدیون شهدایش هستیم.

حسین زحمتکش روزنامه نگار

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار