رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: زمانی که بسیج دید،ممکن است مسأله آب در روستاها به یک تهدید تبدیل شود و حدود ۱۲ هزار روستای فاقد آب آشامیدنی داریم، پای کار آبرسانی به‌روستاها آمد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 03 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه‌جاری در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار داشت: جبهه استکبار به‌دنبال شکستن استقامت حق‌طلبان عالم است، استقامتی که در تاریخ نشان داد، برگ برنده حق بر باطل است.

وی بیان داشت: هرجا پایداری و استقامت کردیم، پیروز شدیم و هرجا دچار تردید و شک شده و از میدان خارج شدیم، میدان را دادیم و بازی را باختیم.

زهرایی ادامه داد: استقامت امت اسلامی را زمانی با فریب و استثمار فیزیکی نشانه می‌رفتند و امروز مدل عوض شده است و از درون خانه مانند موریانه نفوذ می‌کنند تا ارکان و پایه‌های نظام و امت اسلامی را مانند موریانه بخورنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به اذهان خانواده‌ها و ارزش‌ها حمله می‌کند، اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دروغ می‌گویند و در سال گذشته به‌مدت یک ماه ۶۰ هزار دروغ را منتشر کردند و می‌خواستند این دروغ جای حقیقت را در ذهن ما و شما بگیرد و یک روز به این دروغ دل خوش کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد بحران هویت و معنویت در بین مردم ماست تا بتواند همان بلایی را به سرمان بیاورد که بر سر غرب آمد.

زهرایی از ایجاد ایسم‌ها در غرب مانند لیبراسیم اقتصادی و پوچی‌گرایی در غرب سخن گفت و افزود: می‌خواهند این ایسم‌ها را به امت مسلمان تزریق کنند که در آن صورت بشریت معنای خودش را از دست می‌دهد و به سمت جنسبت و حیوان‌گری حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز مدل دفاع مقدس ما هم نوین شده است و موضع ما در برابر این پرده دشمن مهم است.

زهرایی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید مدرس و میرزا کوچک جنگلی هستیم، گفت: شهید مدرس در نظام سلطه به تنهایی ماند و با ثبات قدم و موضع‌گیری خودش، ایستادگی کرد.

وی یادآور شد: وقتی ایران مورد تاخت و تاز غرب و شرق بود یک فرد مومن و با اراده و با ایمان از مردم به نام میرزا کوچک جنگلی بر می‌خیزد و نهضتی را آغاز می‌کند و این را می‌توان استقامت در برابر استکبار دانست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین همدلی، با همدیگر بودن و تحمل کردن دیگران را رمز استقامت برشمرد.

زهرایی با اشاره به رویکرد محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم بیان داشت: در این دو سال با همه سنگ‌اندازی‌ها و با توجه به اینکه بدنه دولت هنوز شکل و نقش انقلابی‌گری به خود نگرفته، دولت، اما کار‌های بزرگی را آغاز کرده است و وقتی ریل‌گذاری صحیح باشد حرکت شما تندتر می‌شود و بهتر به مقصد می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود تبدیل تهدید به فرصت را یکی از ظرفیت‌های بسیج برشمرد و اظهار داشت: زمانی که بسیج دید، مسأله آب در روستا‌ها به یک تهدید تبدیل می‌شود و حدود ۱۲ هزار روستای فاقد آب آشامیدنی داریم، پای کار آبرسانی به‌روستا‌ها آمد.

زهرایی اضافه کرد: ۴۰ هزار رشته قنات و چشمه‌سار نیاز به احیا و مرمت دارد و بخشی از مهاجرت از روستا به‌علت تنش آبی در روستاهاست، بنابراین بسیج در چنین شرایطی ناگزیر است، ورود پیدا کند و ادعا و یا انتفاعی هم در این بخش ندارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: به‌دنبال این هستیم با حرکت‌های جهادی به دولت مردمی و انقلابی کمک کنیم جهادی شود، اما جهادی‌ها، جیره‌خور دولت و یا سیاسی نشوند.

زهرایی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی موتور متحرکه بسیج هستند، از دانش‌آموزان خواست گروه‌های جهادی را تشکیل دهند تا برای رفع مشکلات مناطق خود گام بردارند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار