مدیرعامل نمایشگاه اصفهان گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود، فرصت کم نظیری برای آشنایی، مقایسه و انتخاب این تأسیسات است.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 02 December 2023

احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از ۱۳ آذرماه، عنوان کرد: کیفیت سازه‌های ساختمانی به میزان قابل ملاحظه‌ای به تأسیساتی بستگی دارد که در آن به کار گرفته می‌شود. هرچه کیفیت و عملکرد این تأسیسات مطلوب‌تر باشد نیاز به بازسازی و تعمیرات در دوره‌های طولانی‌تری در ساختمان‌ها ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: با پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در صنعت تأسیسات پدید آمده و امروز می‌توانیم کارایی و بازدهی بسیار بالاتری تؤام با توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و هوشمندسازی را نیز از این صنعت انتظار داشته باشیم که در این میان نقش تأسیسات سرمایشی و گرمایشی بسیار حائز اهمیت است.

به گفته این مقام مسئول این تأسیسات نقش محوری در ساختمان دارند و در ایجاد زیرساخت‌های توسعه اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت منابع بسیار تأثیرگذار هستند.

طحانیان تاکید کرد: منظور از تاسیسات سرمایشی، تاسیسات مرکزی سرمایشی است که آب یا سیال سرد شده را در نقطه‌ای خارج از ساختمان تولید کرده و به قسمت‌های مختلف آن ساختمان می‌فرستد. غالبا این تاسیسات جایی در بیرون از ساختمان مانند پشت بام، زیرزمین یا موتور خانه نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

وی افزود: همچنین تأسیسات گرمایشی به طور معمول دستگاه‌هایی مانند بخاری، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها، فن‌کویل‌ها، پکیج‌های شوفاژ دیواری و موتورخانه‌ها را شامل می‌شود. عملکرد این تأسیسات نقش چشمگیری در رفاه و آسایش ساکنین ساختمان دارد و بنابراین در انتخاب و استفاده از آن‌ها باید با حساسیت اقدام کرد.

در این نمایشگاه طیف مختلفی از تولیدکنندگان نام آشنای این صنعت به ارائه محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت و شرایطی فراهم خواهد شد تا با آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی در کشور آشنا شویم.

افزایش کمی فضای نمایشگاه نسبت به سال گذشته فرصتی است که برندهای بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و تنوع بالاتری را در این رابطه شاهد باشیم.

۷۸ مجموعه از تولیدکنندگان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تولیدکنندگان تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تولیدکنندگان انواع سیستم‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات و گروه‌های خدماتی و پیمانکاری در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت و شاهد حضور برندهای مطرح در این حوزه خواهیم بود.

همچنین برخی از نمایندگان شرکت‌های خارجی همچون IMP PUMPS-WORTEX، وارم هاوس، گری، ساپکو تک و بارلی نیز در این نمایشگاه حضور دارند. به علاوه در حدود نیمی از ظرفیت مشارکت‌کنندگان را تولیدکنندگان خارج از استان تشکیل می‌دهند و این نمایشگاه میزبان برندهایی از استان‌های تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متر برگزار خواهد شد، فرصتی برای تولیدکنندگان، متخصصین، انبوه سازان، دیگر موسسات و شرکت های دست اند کار در امر ساخت و ساز و مصرف‌کنندگان نهایی است تا با آخرین دستاوردها و تحولات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آشنا شوند، محصولات و خدمات این حوزه را به منظور انتخاب‌های بهینه شناسایی کنند و بتوانند با استفاده از انتخاب‌های دقیق‌تر در بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع در کشور تأثیرگذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار