کد خبر: ۱۱۴۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در 11 آذر ماه به این شرح است: 

-------------------------------------

کشف انبار احتکاری مواد غذایی و لوازم آرایشی در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف احتکار انواع مواد غذایی و آرایشی به ارزش 70 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "مهدی خادمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، مبنی بر مبارزه با قاچاق و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی از یک انبار آرایشی بهداشتی و انواع مواد غذایی بازدید که کالای قاچاق و احتکاری، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شد و کلیه اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خادمی در پایان با تشكر از همكاري آگاهانه شهروندان با پليس، يادآور شد: از شهروندان مي خواهيم چنانچه اطلاعي از نگهداری کالاهای قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پيگيري و برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.

-------------------------------------

سارقان سیم های فشارقوی برق در حین سرقت دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 سارق سیم های فشارقوی برق با 17فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارگاه " احمد امینی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات سیم وکابل برق در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، اظهارکرد: ماموران پاسگاه ناتل کنار پس از بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این 3 سارق حرفه ای را درحین سرقت سیم های فشارقوی به همراه تجهیزات دستگیر کردند.

سرهنگ امینی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 17 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

-------------------------------------

کشف انبار ادویه های غیرمجاز و برچسب های تقلبی در"آمل" 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف انبار ادویه های غیرمجاز و برچسب های تقلبی به ارزش 8 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "علی داداش تبار" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان داشت: ماموران پلیس کلانتری11شهرستان آمل با انجام اقداماتی اطلاعاتی از دپوی محموله ادویه جات غیر مجاز و غیر بهداشتی در یک انبار مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی، ماموران کلانتری 11 شهرستان به محل مورد نظر اعزام و 500 کیلو از انواع ادویه های غیرمجاز و برچسب های تقلبی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد:در این ارتباط یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و انبار موصوف پلمب شد.

سرهنگ"داداش تبار" با اشاره به اینکه تشديد مبارزه با قاچاق کالا از محوري ترين برنامه های فرماندهی انتظامي به شمار مي آيد، از شهروندان خواست هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

-------------------------------------

کسب مقام سومی تیم دوچرخه سواری پلیس مازندران در لیگ استان های شمالی کشور 

رئیس پلیس راهور استان مازندران از کسب عنوان سومی تیم دوچرخه سواری پلیس استان در مسابقات لیگ استان های شمالی کشور خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر، بیان داشت : چهارمین مرحله از لیگ‌ دوچرخه سواری استان های شمالی کشور با حضور ۱۳ تیم در رشته استقامت جاده به مسافت ۵۵ کیلومتر به میزبانی شهرستان "بهشهر" در روز جمعه دهم آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که از شهرستان" بهشهر به سمت گلوگاه" به صورت رفت و برگشت برگزار شد در انتهای مسیر به صورت سربالایی به سمت منطقه "عباس آباد" با توجه به رقابت نزدیک تیم ها از حساسیت بالایی برخوردار بوده است

رئیس پلیس راهور استان مازندران، اظهار کرد: در پایان این مسابقات تیم "سید گرگان" با ۶۶۶ امتیاز ، تیم "منوچهری بهشهر" با ۶۳۵ امتیاز و" تیم پلیس مازندران" با ۴۸۹ امتیاز مقام های اول تا سوم تیمی رو کسب کردند و همچنین تیم های" فردیس گنبد و نوشهر" به ترتیب با ۴۲۱ و ۴۱۸ امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

سرهنگ بیگلری عنوان داشت: تیم دوچرخه سواری پلیس مازندران با مربیگری و سرپرستی سروان "مرتضی ابراهیمی" جمعی این پلیس برای هفتمین سال متوالی در مسابقات لیگ استان و کشور شرکت که همواره رتبه های برتر را کسب کرده است.

-------------------------------------

کشف سلاح های غیرمجاز از اراذل و اوباش در عباس آباد 

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از دستگيري اراذل و اوباش و کشف دو قبضه سلاح غیرمجاز در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" داود صفاری زاده" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با ارازل و اوباش ، ماموران پلیس امنیت عمومی با مظنون شدن به یکدستگاه خودرو ، آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات موفق به شناسایی یکی از اراذل و اوباش معروف و سابقه دار شده و در بازرسی از خودروی وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ صفاری زاده با بیان اینکه در عملیات دیگر ماموران موفق به کشف یک قبضه اسلحه از یک مجرم سابقه دار شدند، ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در پایان با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده داراي سوابق متعددی از جمله تيراندازي و اخلال در نظم عمومي و تخريب بوده است، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

-------------------------------------

کشف 87 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان محمودآباد 

فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف 87 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ریالی 4میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشريح اين خبر گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار داشته و پلیس بر اساس قانون با این معضل اقتصادی برخورد می‌کند.

وی افزود: در راستای طرح مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق، بازدید از واحدهای صنفی شهرستان محمودآباد در دستور کار پليس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد  تصریح کرد: ماموران کلانتری 11محمودآباد در بازدید از یک واحد صنفی، 87 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ریالی 4میلیارد ریال را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه سیگارهای کشف شده تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان شد، بيان داشت: در این راستا يك متهم دستگیر و به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسین زاده در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات پليس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد و از شهروندان خواست اینگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و ارز را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در "تنکابن" 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل 3 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح اين خبر، اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه دوهزار در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-------------------------------------

سارق مزارع و باغات دهستان میانکاله بهشهر دستگیر شد 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق مزارع و باغات با 18 فقره سرقت دردهستان میانکاله آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در دهستان میانکاله بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران پاسگاه امیر آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهم در بازجویی های ماموران انتظامی به 18 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی در دهستان میانکاله ، شهرستانهای نکا و میاندرود اعتراف کرد.

سرهنگ قلی پور با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار