استاندار بوشهر گفت: هدف‌گذاری صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر در سال جاری به میزان ۴۰۰ میلیون دلار است.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در بازدید از کارخانجات تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، اظهار داشت: تقویت تولید بومی از اولویت‌های اساسی استان در سال جاری است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان استان، علاوه بر رونق اقتصادی و کاهش قیمت ها، در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود معیشت خانوار‌ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سرکشی از این واحد‌های تولیدی در راستای شناخت مشکلات و دغدغه‌های حوزه تولید و رفع موانع پیش رو است که امیدوارم این روند تداوم یابد.

محمدی زاده بیان کرد: بازاریابی محصولات تولیدی استان بویژه بازار خارجی تولیدات، در دستور کار قرار دارد و سازمان توسعه تجارت و وزارت خارجه و وزارت اقتصاد و سایر متولیان امور نیز در این زمینه کمک می‌کنند.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان بومی باید برای رقابت با نمونه خارجی یا داخلی، کیفیت تولیدات خود را بالاتر ببرند و در غیر این‌صورت، ممکن است بازار را از دست بدهند.

استاندار بوشهر گفت: استفاده از دانش و فناوری روز در ارتقای سطح کیفی تولیدات کمک شایانی می‌کند.

وی اضافه کرد: حجم کالا‌های صادراتی از استان بوشهر باید نسبت به سنوات گذشته افزایش یابد و بویژه در حوزه کشاورزی، تلاش زیادی برای رشد صادرات انجام شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر هدف‌گذاری صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر در سال جاری به میزان ۴۰۰ میلیون دلار تصریح کرد: هدف‌گذاری صادرات برای محصولات صنعتی استان بوشهر نیز در سال جاری به میزان ۲۲۳ میلیون دلار تعیین شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار