استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور اشتغال ۲ مدال آور مسابقات پارا آسیایی هانگژو در یکی از دستگاه‌های اجرایی استان متناسب با تخصص آن‌ها را صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده گفت: علی پیروج و سامان پاکباز، مدال آوران کاروان بازی‌های پارا آسیایی چین فرزندان این استان هستند که همه ما مدیران استان مکلف هستیم به رفع دغدغه‌های این ورزشکاران اقدام کنیم.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست به دغدغه‌های این ورزشکاران توجه کند که بتوانند بدون هیچ گونه مانعی در فعالیت‌های ورزشی آینده خود متمرکز شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: ۸ ورزشکار از استان در مسابقات پارا آسیایی هانگژو چین حضور داشتند که از این تعداد، علی پیروج و سامان پاکباز صاحب مدال طلا شدند.
عین الله دهقان یادآور شد: ورزشکاران هم استانی ما در طی این ۲ سال، ۲۳ مقام ورزشی جهانی در رشته‌های مختلف کسب کردند.
گفتنی است علی پیروج در مسابقات پارا آسیایی هانگژو کشور چین در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F ۱۳ با رکورد ۶۳.۷۳ متر قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت.
پیروج همچنین در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره دست یافت.
سامان پاکباز هم در مسابقات پارا آسیایی هانگژو کشور چین با پرتاب ۱۶ متر و ۱۵ سانتیمتر موفق به کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۱۲ شد.
وی همچنین سال ۱۳۹۴ موفق به کسب ۲مدال طلا در مسابقات جهانی کره جنوبی، یک مدال طلا و یک مدال نقره در قطر و یک مدال طلا و یک مدال نقره در دبی در رشته‌های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شده است.
پاکباز همچنین در مسابقات پارآسیایی جاکارتا در سال۲۰۱۸موفق به کسب مدال طلا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار