کارآفرین یزدی گفت: یک کارآفرین باید تعامل کردن، خودشناسی و عُرضه عَرضه را بداند و به هدفش نگاه کرده و حواشی را کنار بگذارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 30 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، سومین گردهمایی سالانه انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان امشب در سالن فرهخیتگان دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار شد.

بابک فارسی مدیرعامل این انجمن اظهار کرد: این انجمن سال ۱۳۹۳ پایه‌گذاری شد و
۲۵ هزار نفر ساعت کار آموزشی انجام دادیم و طرح‌های آکادمی و مشاوره‌های شغلی هم در کنار آن داشتیم و به‌عنوان یک خانه امن و پایگاه تلاش کردیم که صدای کارآفرینان باشیم.

حمیدرضا ایرانمنش رئیس هیات مدیره انجمن نیز کارآفرینان را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی دانست و گفت: کارآفرینان در این جنگ اقتصادی به معنای واقعی برای شهر و نسل کار می‌کنند، چون شهر مامن ماست و نسل آن چیزی است که پرچم این کشور و این منطقه به دست آنان است و چشم و چراغ و امید ما هستند.

حسین رضایی فرماندار ویژه رفسنجان نیز در این مراسم بیان داشت: کار‌های بزرگی توسط انجمن در حال انجام است و فعالیت‌های آن مایه افتخار شهرستان است.
وی افزود: اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان در حال تدوین است و این اطلس سرمایه‌ها را در مسیر اصلی قرار می‌دهد.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اهمیت توجه و حمایت از تولید تصریح کرد: در این شهرستان عقب‌ماندگی‌های زیادی داریم که باید دست به دست هم دهیم و آن را جبران کنیم.

محمدمهدی فنایی از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان یزد که مهمان ویژه این مراسم بود نیز اظهار داشت: کارآفرین؛ تعامل کردن، خودشناسی و عُرضه عَرضه را باید بداند.

وی افزود: نیت در راه رسیدن به هدف مهم است و در انجمن کارآفرینان رفسنجان به نسل آینده فکر کردند و می‌خواهند این نسل را به جایگاه خوبی برسانند.

فنایی یکی از رموز موفقیت را شجاعت دانست و گفت: باید به هدف نگاه کنید، حاشیه‌ها را کنار گذاشته و پیش بروید.
منبع/فارس

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار