رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف ۲ تن مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 30 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، احمد حاج‌پروانه، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سمنان- دامغان به یک دستگاه نیسان با بار زیاد مواد شوینده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، این خودرو دارای مقادیر زیادی مواد شوینده با برچسب شرکت‌های معتبر است که راننده فاقد مدارک لازم و بارنامه بود و به همین منظور وسیله نقلیه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان بیان کرد: برابر نظریه اولیه کارشناس غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تمامی کالا‌ها تقلبی و خارج از شبکه توزیع بوده و ارزش ریالی آن‌ها ۲۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شد.

حاج‌پروانه از بازداشت یک نفر متهم در این رابطه خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروی وی توقیف شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار کالا توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار