سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای حمایت از مدارس قول مساعد داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 30 November 2023

 

 


به گزارش خبرگزاریتابناک یزد، این روزها یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد نقل هر محفلی شده است آخرین مورد مربوط به گردهمایی مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهر یزد بود که المپیاد یازدهم را به موضوع اصلی جلسه تبدیل کرد.

مسئولان مدارس یزد در محل سینما دانش آموز پای صحبت‌های مصطفی زارع زاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نشستند و از کم و کیف برگزاری المپیاد ورزش محلات یزد شنیدند…

زارع زاده در ابتدای سخنان‌اش بر خدمات متنوعی که شهرداری یزد به شهروندان این دیار ارائه می‌دهد، اشاره داشت تا این که صحبت از حوزه ورزشی شد و اظهار داشت: اقدامات جدیدی در زمینه ورزش‌های همگانی بر عهده سازمان قرار گرفته است و در این بخش به صورت ویژه المپیاد ورزشی محلات یزد در دستور کار قرار دارد.

بیماری‌های ناشی از کم تحرکی موضوع بعدی بود که سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به آن اشاره داشت و نسخه المپیادی برای درمان آن تجویز کرد… زارع زاده از مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهر یزد که جزو خواص جامعه هستند خواست در همراهی و مشارکت در المپیاد ورزش محلات یزد نقش پررنگی را ایفا کنند و دانش آموزان را به سمت حضور در المپیاد ورزش محلات یزد سوق دهند.

مدیران و معاونین پرورشی مدارس یزد از زبان معاون شهردار یزد شنیدند که مدارسی که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در المپیاد ورزشی محلات یزد داشته باشند مورد تشویق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قرار خواهند گرفت و دانش آموزان و کادر آموزشی آن مدارس از خدمات و برنامه‌هایی ویژه از جمله کویرگردی، اجرای نجوم و ... از سوی سازمان بهره‌مند خواهند شد.

زارع زاده در پایان صحبت‌های خود پیش بینی حضور بیش از ۳۰ هزار شهروند یزدی در یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد را داشت و گفت دانش آموزان نظیر سایر شهروندان یزدی می‌توانند به سایت یزدفرهنگ به نشانی Yazdfarhang.ir مراجعه کنند و از میان ۶۴ رشته ورزشی، در رشته یا رشته‌های موردعلاقه خود (که تعدادی از آن رشته‌ها ویژه‌ دانش‌آموزان طراحی شده است) ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار