مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فیلم «سگ‌کُش» در ردیف آثار هنر تجربه در سینما انقلاب اردبیل در حال اکران است و هم استانی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر می‌‌‌توانند در سانس اختصاصی این فیلم را به تماشا بنشینند و از این فیلم بومی حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 29 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اکران عمومی فیلم «سگ‌کُش» در سینما انقلاب و لزوم حمایت مردم فرهنگ دوست اردبیلی از این فیلم، اظهار کرد: فیلم «سگ‌کُش» در ردیف آثار هنر تجربه در سینما انقلاب اردبیل در حال اکران است و هم استانی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر می‌توانند در سانس اختصاصی این فیلم را به تماشا بنشینند.

وی با قدردانی از تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین نصیری، هنرمندان و سایر عوامل تولید این فیلم تصریح کرد: با کمترین امکانات و تحمل بیش‌ترین سختی‌ها این اثر بعد از گذشت سه سال به مرحله اکران رسیده و امیدواریم هم‌وطنان در استان اردبیل با حمایت همه جانبه از این فیلم و دیدن آن کارگران و هنرمندان آن را مورد حمایت قرار دهند.

وی به توانمندی هنرمندان و پیشکسوتان استان اردبیل در هنر هفتم اشاره کرد و گفت: هر چند ما تجربه طولانی در تولید آثار بلند سینمایی نداریم، اما جای خوشحالی است که جوانان و نیرو‌های با تجربه در کنار هم در تولید این اثر فاخر تلاشی مؤثر انجام داده تا فیلمی در شأن این استان و هنرمندان آن تهیه و آماده پخش شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه نظارت و صدور مجوز را در تولید آثار سینمایی دارد و قطعا در قالب هنر مستند و تجربی، پویانمایی و بنیاد فارابی حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان چنین آثاری انجام می‌شود.

وی افزود: هر چند ردیف اعتباری خاص برای حمایت از تولید فیلم سینمایی در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیست، اما در حد وسع و توان و تناسب شرایط موجود سعی خواهیم کرد تا حمایت‌های لازم را انجام داده و ادارات و دستگاه‌های مختلف را به ترغیب و تشویق خرید بلیت و حضور گروه‌های مختلف برای دیدن این فیلم همکاری و همراهی لازم را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود اهالی استان با استقبال از این اثر سینمایی فاخر و بومی، رکورد حضور تماشاگران در فیلم هنر تجربه را به ثبت رسانده و در این زمینه رکوردشکنی کنند.

رجبی بیان کرد: ما در مسئولیت قبلی و در فرهنگ و ارشاد همواره یاریگر عوامل تهیه‌کننده و مؤثر این اثر فاخر بودیم و از بازیگران پیشکسوت این اثر به ویژه جعفر خدابنده‌لو، مرتضی نوری، امیرحسین عبداللهی، اسدالله نصیری، امیررضا تقوی و دیگر هنرمندان این اثر فاخر قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از مدیریت سینما انقلاب اردبیل نیز قدردانی کرد و ادامه داد: بهترین سانس سینما انقلاب در این روز‌ها به اکران این فیلم هنر تجربه اختصاص یافته و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر نیز از این اثر ارزشمند بازدید کردند که امیدواریم این روند با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار