مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی: با توجه به اینکه طرحهای مسکن ملی در برخی شهرها در مراحل پایانی است قرارداد متمم تسهیلات در ۳ طرح شهر ساوه انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 27 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،انعامی گفت: تسهیلات مسکن ۵۵۰ میلیون تومان است و به صورت مرحله ای پرداخت می شود و با توجه به اینکه مرحله نخست تسهیلات، در مرحله اجرای فوندانسیون پرداخت می شود، یکی از شرکت های پیمانکار می تواند مرحله نخست تسهیلات را دریافت کند.

وی افزود: برای پروژه ۳۸۴ واحدی کوی علوی، ۴۸۴ کوی فجر و ۹۸۰ واحدی بلوار بهشتی در ساوه عقد قرارداد متمم مشارکت انجام شده و تسهیلات در مسیر پرداخت است.

انعامی ادامه داد: در اراک نیز عقد قرارداد متمم برای پروژه های شرکت های نارنجستان و آرش ارمه در کوی شهید سلیمانی انجام شده و امیدواریم به زودی این متمم پرداخت شود.

وی با اشاره به پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک گفت: بعد از کاهش قرارداد شرکت کیسون، با سه شرکت نارنجستان و آرش ارمه و دژدیس سپاهان عقد قرارداد شد و طی جلسه ای با حضور مدیرکل پایش پروژه های نهضت ملی در وزارت راه و شهرسازی و مدیر بانک های اصلی کشور مقرر شد عقد قرارداد مشارکت پروژه‌های ۸۱۰۰ واحدی انجام شود.

انعامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که کیسون در حوزه تسهیلات پروژه ۲۳۹۲ واحدی با بانک تجارت، آرش ارمه با برای ۲۴۰۰ واحد، با بانک مسکن، شرکت نارنجستان برای ۱۵۶۰ واحد با بانک اقتصاد نوین و شرکت دژدیس سپاهان برای ۱۵۰۰ واحد با بانک های رفاه و صادرات عقد تسهیلات مشارکت داشته باشند.

انعامی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در هفته آینده پرداخت مرحله اول تسهیلات را به این شرکت داشته باشیم.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار