رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در آبان ۱۴۰۲ در منطقه محروم مرزن‌آباد اقدام به دیوارچینی ساختمان مددجویی گردید که کلیه هزینه‌های این اردو شامل مصالح ساختمانی(سیمان، ماسه، آجر سفال) و پذیرایی گروه جهادی جمعاً به مبلغ ۱۴میلیون تومان از طریق خَیِّرین تامین گردید.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 27 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: فقرزدایی و خدمت به مردم بی‌مزد و مواجب و در راه رضای خدا از ویژه‌گی‌های گروه‌های جهادی است.

 

برگزاری اردوهای جهادی حاج عبدالله والی در ساخت مسکن مددجویی در چالوس  

وی افزود: گروه‌هایی که با حضور جوانان تشکیل شده و این روزها جایگاه خود را بین مردم پیدا کرده‌اند که مهمترین بخش اقدامات این گروه‌ها را، کارهای عمرانی، ساخت و ساز منازل مددجویی و تعمیر و بهسازی این منازل تشکیل می دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان داشت: بر همین اساس در آبان ۱۴۰۲ در منطقه محروم مرزن‌آباد اقدام به دیوارچینی ساختمان مددجویی گردید که کلیه هزینه‌های این اردو شامل مصالح ساختمانی(سیمان، ماسه، آجر سفال) و پذیرایی گروه جهادی جمعاً به مبلغ ۱۴میلیون تومان از طریق خَیِّرین تامین گردید.

وی تصریح کرد: گروه جهادی حاج عبداله والی، بسیج اداری و کارگری از شرکت کنندگان در این اردو بوده‌اند.

خاطرنشان می‌شود: شهرستان چالوس دارای ۲۹۳۵ خانواده مددجوی تحت حمایت می‌باشد که از این تعداد ۳۴۹نفر مستاجر فاقد زمین و ۳۵ نفر نیز دارای ساختمان نیمه کاره می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار