شهردار اصفهان گفت: ۶ فضای شهری جدید در قالب میدان عرضه میوه و تره‌بار تا پایان سال تکمیل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 25 November 2023

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: شهرداری اصفهان همچون بسیاری از نهادها سعی کرده است از بسیجیان از جمله شهدای بسیجی دوران دفاع مقدس و کسانی که در مرزهای اعتقادی و سیاسی کشور در حال تلاش هستند، تقدیر کند.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی همچون یادواره‌های متعدد در این هفته با هماهنگی بسیجیان برگزار شده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه ۶ فضای شهری جدید در قالب میدان عرضه میوه و تره‌بار تا پایان سال تکمیل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع در تهران اجرا شد و بازخورد مثبتی داشت، زیرا دسترسی شهروندان را به میوه خوب و باکیفیت مهیا می‌کند و قیمت و کیفیت محصولات در آن کنترل می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که این میادین در معابر و مسیرهایی قرار گیرد که دسترسی مناسبی برای شهروندان داشته باشد، از این‌رو سعی می‌کنیم سه میدان میوه و تره‌بار در سپاهان‌شهر، منطقه ۱۴ و شهرک شهید کشوری تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه احتمال می‌رود میدان عرضه میوه و تره‌بار منطقه ۱۴ کمی دیرتر از زمان اعلام شده (یک ماه آینده) به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: البته با توجه به سازه پیش‌بینی شده برای این میدان، زمان زیادی برای تکمیل نیاز ندارد.

قاسم‌زاده رسیدگی به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات را در دستور کار مدیریت شهری اصفهان دانست و گفت: هفته گذشته یکی از مشکلات چندین ساله شهر در منطقه ۱۴ رفع و جاده جلوان که به جاده مرگ معروف بود، ساماندهی و به یک معبر استاندارد شهری تبدیل شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نقطه اتصال خیابان ولی‌عصر(عج) جلوان و خیابان عاشق اصفهانی شرقی که به «سه‌راه مرگ» معروف بود، «سه‌راه زندگی» نامیده شد، اضافه کرد: این پروژه به شهروندان منطقه ۱۴ تقدیم شد و مردم این محل از این موضوع بسیار خوشحال بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار