معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برخی از واحدهای صنعتی شهرستان ابرکوه بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 25 November 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد علی شاه‌حسینی با سفر به شهرستان ابرکوه، از برخی واحدهای صنعتی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل برخی از این مشکلات صادر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ابتدا با حضور در کارخانه سیمان سفید صدف در جریان و روند فعالیت این کارخانه قرار گرفت، این پروژه در زمینی به مساحت 50 هكتار می‌باشد.

مجموعه گردشگری و بازارچه سنتی ابرکوه دیگر بازدید معاون استاندار یزد بود که به عنوان یکی از بزرگترین طرح های گردشگری شهرستان ابرکوه در تابستان سال گذشته کلنگ زنی شد.

شاه‌‌حسینی در ادامه از کارخانه لبنیات داریولبن بازدید کرد؛ این کارخانه یکی از هزاران شرکت تولیدی است که با حمایت بانک کشاورزی در زمینی به مساحت حدودا ۲۷۰۰۰ مترمربع و با سرمایه گذاری مدیران بنام در صنعت لبنیات کشور در شهرستان ابرکوه استان یزد بنا شده است.

وی از کارخانه تولید ظروف IML شرکت پیروزان صنعت بازدید کرد؛ این شرکت در سال 1397 در شهرک صنعتی ابرکوه با هدف اشتغال زایی و تولید ظروف IML و درب بطری جهت تامین ظروف بسته بندی محصولات غذایی و لبنی تاسیس گردید.

مجتمع نساجی شبا نخ دیگر بازدید معاون استاندار یزد بود و به عنوان یکی از بزرگترین پروژه صنعت نساجی استان در ناحیه صنعتی ابرکوه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار می‌باشد.

شاه‌‌حسینی در ادامه از واحد تولیدی ماشین آلات صنعتی بازدید کرد؛ این واحد تولیدی در عرصه قطعه سازی و ماشین سازی فعالیت می‌کند.

آخرین واحدی که مورد بازدید معاون استاندار قرار گرفت، کارخانه دانش بنیان تولید خوراک مایع دام بود که مواد خوراک دام در تغذیه و پرورش دام ها از آن استفاده می شود از منابع گیاهی به دست می آید که علوفه های خشک و گیاهان بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد.

شایان به ذکر است، اغلب مشکلات این واحدهای صنعتی مربوط به تسهیلات بانکی و مسائل مالی بوده و در خصوص آن بحث و تصمیمات لازم اخذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار