هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، عصر چهارشنبه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 22 November 2023
 بیش از ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اراک، لرستان و اردبیل و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، پرتغال و کره‌جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند و پاویون کشورهای چین و ایتالیا نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

طیف وسیعی از فعالان صنعت سنگ در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان مشارکت دارند.

همچنین معدن داران نیز با ارائه سنگ‌های کوپ، کارخانجات سنگ‌های ساختمانی، ماشین‌آلات استخراج و فرآوری، ابزار و تجهیزات تخصصی معادن و کارخانجات سنگ به ارائه خدمات و دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداخته‌اند.

شرکت «رستاک پادویژن» بعنوان مجری نمایشگاه، قرارداد همکاری با شرکت «سنگ‌یاب» منعقد کرده است که در قالب آن، نمایشگاه هجدهم رویکرد متفاوتی نسبت به دوره‌های پیشین دارد بطوریکه برگزاری دوره‌های آموزشی و رویدادهای معماری با حضور معماران و سازندگان استان بخشی از اهداف این قرارداد همکاری است که امید می‌رود به هم‌افزایی بیشتر فعالان صنایع وابسته به سنگ منجر شود.

 هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از امروز(یکم) تا چهارم آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه "روشن دشت" در حال برگزاری‌ است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

استان اصفهان یکی از قُطب‌های معدنی و صنایع وابسته به آن در کشور است و ۸۴۰ معدن با اشتغال هشت هزار و ۹۹۱ نفر دارد.

سنگ‌هایی همچون مرمریت، چینی، تراورتن، گرانیت و مرمر عمده تولیدات معادن سنگ و فلزاتی همچون طلا، سُرب و روی عمده تولیدات معادن فلزی استان اصفهان است.
استان اصفهان دارای ۲۳۰ معدن سنگ و بیش از یکهزار و ۸۰۰ کارخانه فرآوری است و بزرگترین تولیدکننده سنگ‌های تزئینی در کشور محسوب می شود.
سنگبری های این استان حدود ۵۰ درصد از سنگ فرآوری شده موجود در بازار کشور را تامین می کنند.
در کشور حدود یکهزار و ۹۵۵ معدن سنگ تزئینی وجود دارد.

برچسب ها: نمایشگاه سنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار