سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد یک میلیون و 610 هزار وسیله نقلیه در محورهای ورودی این استان خبر داد و گفت:‌ ایوانکی- شریف‌آباد پرترددترین محور استان است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 24 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد یک میلیون و ۶۰۹ هزار و ۹۹۹ وسیله نقلیه در محور‌های ورودی استان سمنان در آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: متوسط تردد ساعتی در محور‌های ورودی استان در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۲۰۲ تردد در ساعت بوده است.

وی گفت: با توجه به آمار احصاشده از سامانه‌های هوشمند، روز جمعه، پنجم آبان ماه سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

مقیمی، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های ورودی استان سمنان در این مدت را ۲۳ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضع ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌ها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه پرترددترین محور در این بازه محور ایوانکی- شریف‌آباد بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به‌صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند.

مقیمی اظهار کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضع جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضع و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم می‌گذارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار