نکته جالب اینکه حسین خبیری، عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس، نیز در استوری اینستاگرامی خود اعلام کرده که پرونده استقلال به کمیته انضباطی ارجاع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 21 November 2023

باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی اطمینان پیدا کرده و به نظر می‌رسد ابوالفضل حسن‌زاده نیز این موضوع را تائید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس یک ماه و دو روز پیش شکایت رسمی خود را از استقلال به سازمان لیگ اعلام کرد. پرسپولیس موارد اتهامی مختلفی را در نامه خود اعلام کرد که از جمله آنها «عبور از سقف قرارداد و پرداخت بیشتر از قرارداد» به بازیکنان و مربیان تیم استقلال بود. اما در بررسی کارگروه مقررات نقل و انتقالات، کار به 1+5 اتهام رسید که حتی باعث شد تا علی خطیر به سازمان لیگ برود و در جلسه شرکت کند.

در ابتدا کارگروه پنج مورد اتهامی را برای استقلال مطرح کرد:
۱. امضای چند قرارداد داخلی و ارائه نشده به سازمان لیگ
۲. قرارداد و مالیات بازیکن خارجی جدید، بلانکو
۳. واریزی بیشتر به چند بازیکن و مربی
۴. عدم احتساب رضایتنامه خالدآبادی در مجموع هزینه‌ها
۵. موضوع احتساب مالیات یامگا در بودجه این فصل

با این حال و بر اساس ادعا و اخبار موجود، یک موضوع دیگر هم به این موارد اضافه شدند که باعث شده تا پرونده استقلال قطورتر از قبل شود. نکته جالب اینکه استقلال در ابتدا دفاعیه‌ای در این پرونده انجام نداد، اما بعد از حضور علی خطیر، باشگاه استقلال دفاعیه خود را به سازمان لیگ ارسال کرد که به نظر مورد قبول قرار نگرفته است.

صبح امروز شایعاتی پیرامون ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی در فضای مجازی منتشر شد، اما در ادامه رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی این خبر را تکذیب و اعلام کرد که پرونده استقلال هنوز در کارتابل کمیته انضباطی بارگذاری نشده است.

اما با این حال ساعتی بعد، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پیگیری بیشتر به شواهدی رسید که نشان می‌دهد پرونده استقلال در کمیته انضباطی جریان پیدا کرده و این نهاد به اتهامات کارگروه نقل و انتقالات به استقلال رسیدگی خواهد کرد.

نکته جالب اینکه حسین خبیری، عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس، نیز در استوری اینستاگرامی خود اعلام کرده که پرونده استقلال به کمیته انضباطی ارجاع شده است.

یکی از اعضای ارشد کمیته انضباطی نیز این خبر را تائید کرده و به نظر می‌رسد به زودی جلسات پیرامون پرونده استقلال در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد؛ هرچند که باشگاه استقلال تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برخلاف پرسپولیس و سپاهان در این پرونده تبرئه شود و از احکام انضباطی جان سالم به در ببرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار