امام جمعه پل‌دختر گفت: جایگاه بسیج از آنجایی است که در سخت‌ترین شرایط در میدان است و در بحران‌ها و بزنگاه‌ها حاضر و از آرامش و امنیت مردم دفاع می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 20 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و کارکنان آن، به مناسبت نخستین روز از هفته بسیج، اظهارکرد: جایگاه بسیج از آنجایی است که در سخت‌ترین شرایط در میدان است و در بحران‌ها و بزنگاه‌ها حاضر و از آرامش و امنیت مردم دفاع می‌کند.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و گرامی‌داشت هفته بسیج افزود: بسیجیان باید به بزرگترین بسیجی عالم و تاریخ اسلام، حضرت علی (ع) اقتدا کنند و حضور بسیجیان در سیل ۹۸ در خدمت‌رسانی به مردم پل‌دختر فراموش ناشدنی است.

امام جمعه پل‌دختر با ابراز پاس‌داشت از فعالیت‌های بسیجیان در این شهرستان گفت: عظمت بسیج و ظرفیت آن در جامعه در بازدید فرمانده کل قوا از دستاورده‌ای نظامی بسیجیان و موشک‌های زیبای هایپرسونیک پدیدار شد.

وی افزود: این دستاورد‌ها تمام غرور ملی ملت ایران را در معرض دید جهانیان قرار داد که اقتدار کامل بسیج را نشان می‌دهد و توسط مهندسان با بصیرت انقلابی و جهادی دست پرورده مکتب سردار طهرانی‌مقدم بسیجی حاصل آمده که در این فضا تلاش می‌کنند.

موسوی افزود: اقتدار امروز به برکت بسیجی بودن ملت ایران است که در تمام صحنه‌ها با بصیرت وآگاهی حضور دارند.

وی مقاومت مردم غزه در برابر بمباران‌های وحشیانه اسرائیل را جبهه حق و باطل خواند و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری و با توجه به اجلاس ریاض که در آن بیانیه صادر می‌شود، اما پشت پرده حکام حاضر در این اجلاس موضع دیگری دارند، میدان حق و باطل است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: برخی سران و حکام در برخی کشور‌ها موضع مشخصی در این میدان حق و باطل ندارند و جبهه مقاومت مرهون خون پاک شهیدان و سردارانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز جبهه مقاومت کابوس اسرائیل شده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار