معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج در عرصه علم و فناوری نقش تسهیلگری داشته و در راستای شناسایی نخبگان و افراد دارای ایده و فکر گام برمی دارد و در کنار مسئولان است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 20 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جهانبخش عطایی عصر امروز در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: امروز عرصه علمی جزو ضروری‌ترین عرصه‌ها است، و رویکرد بسیج نیز امروز به سمت علم و پژوهش است.

وی با بیان اینکه طبق بیانات اخیر مقام معظم رهبری ایمان و علم دو بال یک انسان در جهت رشد و تعالی است، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف دارای ماموریت بوده و در جهت پرکردن خلاء‌ها در راستای اهداف انقلاب و نظام نقش ایفا می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج در عرصه علم و فناوری نقش تسهیل‌گری داشته و در راستای شناسایی نخبگان و افراد دارای ایده و فکر گام برمی‌دارد و در کنار مسؤولان است.

وی بیان کرد: سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه در راستای حمایت مادی و معنوی از نخبگان، مخترعان، پژوهشگران و مبتکران در خدمت این قشر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به تبیین نقش آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و سیاسی پرداخت و گفت: فرهنگ بسیج، عامل پیشرفت کشور و امیدآفرین در مواقع بحرانی است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه‌جا حضور فعال دارد، گفت: امروز نقش بسیج اقشار از خانه تا وزارتخانه نقش هم‌افزایی و برطرف کردن مشکلات مردم و موانع پیشرفت کشور است.

عطایی به جشنواره علم‌وفناوری اشاره و تاکید کرد: حمایت بسیج از نخبگان علمی حمایت معنوی و پشتیبانی مادی و تسهیل‌گری در امور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) عنوان کرد: بسیج ذخیره تمام نشدنی، الگوساز و مایه امید ملت ایران است.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار