فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: حدود ۱۴۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده‌های مختلف در سطح شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان برنامه‌ریزی شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 19 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حسن آقا خوشبختی روز یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درتشریح عناوین روز‌های هفته بسیح، اظهار کرد: دوشنبه ۲۹ آبان نخستین روز از هفته بسیج با عنوان جهاد، خدمت و سازندگی، سه‌شنبه، بسیج پیشرفت، عزت و افتخار و چهارشنبه، بسیج، ولایت، باور انقلابی و تمدن ساز می‌باشد.

وی تصریح کرد:پنج‌شنبه، چهارمین روز از هفته بسیج باعنوان مقاومت، ایثار و شهادت، جمعه، بسیج، ایمان، بصیرت، انتظار، شنبه بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ وهنر و یک‌شنبه آخرین روز از این هفته، باعنوان بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت:هفته بسیج امسال با شعار محوری "بسیج امید ملت است"با برنامه‌ریزی یک سری برنامه‌های کلیدی در شهرستان پل‌دختر آغاز می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در پل‌دختر گفت:دیدار جمعی از بسیجیان و مسئولان ناحیه مقاومت شهرستان با امامان جمعه درپل‌دختر و معمولان، با هدف تجدید بیعت با نمایندگان، ولی فقیه، از جمله برنامه‌ها به مناسبت این هفته است.

خوشبختی یادآور شد: رونمایی از المان شهدای بمباران در پارک ولایت با هم‌کاری پایگاه مقاومت سلمان فارسی و شهرداری پل‌دختر و معاونت مهندسی سپاه، با هدف گرامی‌داشت یاد خاطره ایثارگری و مجاهدت مردم پل‌دختر در دوران دفاع مقدس با حدود ۸۰ بار بمباران، از برنامه‌ها به مناسبت هفته بسیج است.

وی افزود:باتوجه به تلاقی سال‌روز ولادت حضرت زینب (س) با هفته بسیج، در این هفته از سوی سپاه ناحیه پلدختر، با هم‌کاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان از پرستاران تجلیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت:بر پایی ایستگاه صلواتی به مناسبت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س)، افتتاح نمایشگاه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با هدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و اعزام تیم‌های جهادی به مناطق محروم باهدف ارتقا سلامت وکمک به رفع محرومیت در این مناطق از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته بسیج در پل‌دختر می‌باشد.

وی افزود: برگزاری ورزش‌های بومی و محلی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، همایش باعنوان "نمایش اقتدار بسیج"، تجلیل از فعالان قرآنی بسیج و افتتاح کانون بسیج اساتید شهرستان همراه با معارفه مسئول بسیج اساتید دردانشگاه پیام نور پلدختر از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان می‌باشد.

خوشبختی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران شهرستان پل‌دختر در انعکاس صحیح و سالم اخبار، یادآور شد: امروز در برابر هجمه وتلاش رسانه‌های دشمن در ایجاد یاس در بین مردم در کشور، تزریق امید در جامعه از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه و خبر است.

وی با گرامی‌داشت چهل و چهارمین سال‌روز تشکیل بسیج، آن را از تدابیر حکیمانه امام راحل دانست و افزود:همه کسانی که برای دین مبین اسلام زحمت کشیدند از صدر اسلام تاکنون همه بسیجی‌اند و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری، هر کس که دلش در گرو انقلاب است بسیجی محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: با این تفاسیر ۸۰ میلیون جمعیت ملت ایران بسیجی هستند و صلابت، اقتدار و امنیت امروز جامعه به بسیج است که امروز به تاسی وتاثیر ازاین مکتب الهی تمام آزادگان جهان علیه استکبار برخواسته‌اند و پرچم جمهوری اسلامی در جای جای دنیا به اهتزاز در می‌آید.

وی نخستین بسیجی را حضرت علی (ع) دانست که تمام وجود خود را وقف اسلام کرد وافزود:تمام کلمات و حروف هستی اگر مرکب شوند از توصیف و تفسیر بسیج الکن هستند.

خوشبختی با اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت‌های اسراییل غاصب، یادآورشد:کشته ویا آواره شدن زنان وکودکان غزه توسط رژیم صفاک صهیونیستی خون غیرت دینی مردم را به جوش آورده است.

وی افزود:امروز مردم غزه در صف اول وخط مقدم جبهه تمام اسلام در برابر تمامی کفر یعنی رژیم غاصب صهیونیستی هستندکه با تفاسیر غلط خویش، خود را برتر می‌دانند و اینگونه می‌پندارند که هیچ انسانی روی کره خاکی به جز آنهاحق حیات ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت:امریکا، اسرائیل و مدعیان دروغین حقوق بشر و یک سری افراد دست‌نشانده امپراتوری رسانه‌های دشمن که به هر دلیلی با انقلاب زاویه دارند، با کوچکترین مساله علیه جمهوری اسلامی جبهه گرفته و هیاهو راه می‌اندازند، اما امروز در برابر کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌دفاع غزه سکوت اختیار کردند.

وی افزود:جنایت‌های اسرائیل در غزه موجب شد، چهره تزویر آمریکا و اسرائیل برای دنیا نمایان شود واین سخن امام راحل که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود امروز بیشتر قابل درک است و هیمنه پوشالی آن‌ها برای دنیا مشخص شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار