امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : هم اکنون نگاه و رویکردهای منطقه و دنیا به جمهوری اسلامی و مذهب تشیع جلب شده است و جمهوری اسلامی باید نقش بیشتری در اشاعه تفکر بسیج داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 19 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار افزود : خدمات بسیج باید برای افکار عمومی رسانه ای شود چرا که بسیج در همه عرصه ها و خدمات رسانی ها به عامه جامعه نقش آفرین و به فرموده امام راحل شجره طیبه انقلاب است و سپاه به عنوان متولی بسیج باید خدمات رسانی ها را از طریق رسانه ها برای مردم بازگو کند.

وی گفت : باید از ظرفیت گردان ها و پایگاه های مقاومت محلات برای مدیریت منسجم و برنامه ریزی شده اعضای بسیج و استفاده از توان آنها در فعالیت های پایگاه های مقاومت بهره گیری شود.

کریمی تبار مطرح کرد :  سپاه و بسیج منشا خدمات عمرانی گسترده ای در سطح جامعه هستند و ارائه خدمات عمرانی و معیشتی باید همراه با پیوست بسته های فرهنگی و تبیینی باشد.

وی گفت : حوادث سال گذشته نشان داد که دشمن در درازمدت بر روی فکر و ذهن نسل جوان ما سرمایه گذاری و مهندسی افکار کرده است در حالی که باید دانش آموزان نسبت به واقعیت ها و اهداف پشت پرده دشمن آگاه و تبیین شوند و هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان این واقعیت ها است.

امام جمعه ایلام اظهار داشت : حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی باید دارای خروجی کار تاثیرگذار باشد و پیام رزمندگان و آرمان های دفاع مقدس هنرمندانه و ظریف به دانش آموزان انتقال یابد و البته دانش آموزان بعد از اردوهای راهیان نور به حال خود رها نشوند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار