امام جمعه میناب:
تابناک هرمزگان- حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت: کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های جذاب و شاخص فرهنگی هنری در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موفق عمل کرده اند.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 19 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب ضمن قدردانی از درخشش کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در رویداد ملی بچه های مسجد، عملکرد کانون های مساجد این شهرستان را بسیار خوب و اثربخش توصیف کرد.
وی افزود: کانون های فرهنگی هنری شهرستان میناب با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در زمینه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد کارنامه موفقی دارند.
امام جمعه میناب با اشاره به اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری در طراز ملی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان میناب، خواستار اهتمام ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور نسبت به تامین نیروی دفتر منطقه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان شد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی همچنین به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر اجرای طرح 40 مسجد 40 منبر با هدف فعال کردن و پویایی مساجد این شهر اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در اجرای این طرح نقش بسزایی داشته باشند.
وی با تاکید بر همکاری همه متولیان حوزه مسجد در اجرای این طرح، گفت: جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در اولویت برنامه های طرح 40 مسجد 40 منبر قرار گیرد.
در پایان نشست شورای فرهنگ عمومی میناب و با حضور فرماندار و مدیران دستگاه ها و نهادهای فرهنگی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میناب که در چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر» بچه های مسجد به عنوان برتر معرفی شده بودند، تجلیل به عمل آمد.
در این نشست همچنین احکام مسئولیت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میناب و مجوز رسمی فعالیت برخی از کانون های مساجد فعال نیز اعطا شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار