کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: سه نفر از عاملان آدم ربایی کودک ۱۲ساله کرمانی بازداشت شدند و کودک ربوده شده پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 18 November 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان مهدی بخشی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان این کودک را از طریق مرز‌های شرقی کشور به داخل کشور افغانستان منتقل کرده اند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان افزود: بلافاصله با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای این باند آدم ربایی شناسایی و تعدادی از آن‌ها در مرز افغانستان بازداشت شدند و دستورات قضایی برای دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و زحمات بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، کودک ربوده شده به داخل کشور منتقل و پس از ۴۶ روز به آغوش گرم خانواده بازگشت.

دادستان کرمان علت و انگیزه آدم ربایان را اخاذی و مسائل مالی اعلام کرد و در پایان از زحمات جوادی بازپرس ویژه، کارکنان پلیس آگاهی استان به ویژه سرهنگ پورحبیبی رییس پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار