دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ۱۲ نفر از متهمانی که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 18 November 2023

به گزارش تابناک تهران، مهدی محمدی اظهار داشت: پیرو تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تاکید کرد: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته، جهت کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکار اقدامات مهمی در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالا‌های قاچاق، ۱۲۷ کارتن لوازم خانگی خارجی، مقادیر قابل توجهی لوازم‌یدکی، ابزارآلات، پارچه، تعداد ۱۲۵۶ حلقه لاستیک، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۵ هزار لیتر روغن تقلبی، مقدار تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت، ۴ دستگاه خودرو مخزن جاساز سوخت، در مجموع به ارزش ۳۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان کشف و دو کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز پلمپ شدند.

محمدی تصریح کرد: ۱۲ نفر از متهمانی که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار