فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه خدمات صادقانه و رضایت مندی مردم از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 18 November 2023

دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، در راستای پیگیری مطالبات مردمی، مهندس سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی که با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: برابر سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم مبنی بر حضور مدیران کل در شهرستان ها به منظور ارتباط و تعامل با فرمانداران جهت بررسی و پیگیری مطالبات مردمی امروز شاهد سفرحضور مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات، مدیرعامل شرکت توزیع برق و مدیر ارتباطات منطقه ای شرکت ایرانسل استان گیلان در این شهرستان بودیم.

وی با تشکر از زحمات مدیران کل استانی در راستای خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان با بیان اینکه خدمات صادقانه و رضایت مندی مردم از اولویت های دولت سیزدهم است، افزود: دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: با اجرای یکی از پروزه های زیرساختی شهرستان در حوزه برق (پست 36 به 20) که یکی از نیازهای ضروری مردم این منطقه بود جا دارد از حمایت های استاندار محترم، نماینده حوزه انتخابیه و زحمات مدیرعامل برق منطقه ای و توزیع برق استان گیلان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر نمایم.

صفوی گفت: امسال از محل تملک دارائی حدود 6 میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها در حوزه برق اعتبار دیده شده است که اجرای پروژه کابل خودنگهدار، ترانس هوایی و تامین برق تک مشترکین و تامین برق روستای کهنه نساء ، جزء نیازهای ضروری شهرستان می باشد که نیاز است شرکت توزیع برق در این خصوص مساعدت ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر به اجرای پروژه برق زندانه و سنگده که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود گفت: با توجه به موافقت دستگاه قضاء نیاز است که شرکت توزیع برق منطقه ای گیلان جهت اجرای نمودن این پروژه با همکاری منابع طبیعی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار رضوانشهر همچنین به پروژه های ارتباطات در شهرستان اشاره نمود و با تقدیر از زحمات مدیر کل فناوری استان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیاز است پروژه های زیرساختی فناوری و ارتباطات در شهرستان در جهت رضایتمندی مردم تسریع شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در این نشست گفت: طی دوسال گذشته با مدیریت استاندار محترم گیلان و مجموعه کمترین خاموشی ها را در حوزه برق در سطح استان گیلان داشتیم.

مهندس مهدی زاده با تشکر از نگاه ویژه فرماندار به حوزه برق گفت: امسال حدود 9 میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها از محل اعتبارات جاری در حوزه روستایی و همچنین 16 میلیارد تومان در حوزه کابل خودنگهدار که به طول 40 کیلومتر می باشد، 40 درصد پروژه ها اجرا شده و مابقی نیز در حال اجرا می باشد.

وی همچنین افزود: با توجه به درخواست فرماندار رضوانشهر، ان شاء ا...، تا دوماه آینده حدود 13 کیلومتر کابل خودنگهدار، 5 ترانس هوایی و پروژه تامین برق روستای کهنه نساء انجام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات نیز در این جلسه به اقدمات خوب دولت مردمی در حوزه زیرساختی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: در حوزه ارتباطات 9پروژه ارتباطی در دست اجراء داریم که ان شاء ا... با همکاری مدیران استانی و شهرستانی تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مهندس توکلی گفت: این پروژه ها شامل 4 سایت جدید ایرانسل در روستاهای زندانه، سنگده ، رزدار و میانرود می باشد که برای اجرای 2 سایت زندانه و سنگده نیاز به همکاری شرکت توزیع برق است.

وی اضافه کرد: تا 10روز آینده ارتقاء 3 سایت ایرانسل در روستاهای پارگام، بیاچال و لتوم انجام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و 2 سایت همراه اول دیگر نیز در روستاهای سرک و شیشار نیز در دست اجراء می باشند.

در ادامه فرماندار رضوانشهر به همراه مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات، مدیرعامل شرکت توزیع برق و مدیر ارتباطات منطقه ای شرکت ایرانسل استان گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران شهرستانی به صورت میدانی از نزدیک از محل اجرای پروژه ها نیز بازدید بعمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار