امام جمعه گرگان گفت: تلاش‌های پرستاران و از خوگذشتگی این قشر ارزشمند به هیچ عنوان قابل جبران نیست اما از تمام تلاش‌های این عزیزان تشکر می‌کنم و از دولتمردان می‌خواهیم مشکلات این قشر ارزشمند را حل کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 17 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: این نسل کشی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته توسط تمام مردم جهان محکوم است.

وی ادامه داد: ادامه این نسل کشی و کودک کشی توسط رژیم جعلی صهیونیستی به زودی صهیونیست‌ها را به ذلت خواهد کشاند.

امام جمعه گرگان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: زنان عالم اگر بخواهند الگویی برای خود داشته باشند، بهتر از حضرت زینب (س) سراغ نخواهند داشت.

نورمفیدی همچنین با اشاره به نامگذاری روز پرستار، با تاکید بر از خودگذشتگی پرستاران برای درمان بیماران، گفت: حوادثی که در حادثه کربلا رخ داد و بعد آن در دوران اسارت، نه تنها باعث شکسته شدن آن حضرت نشد، بلکه ایشان را محکم‌تر، استوارتر و ثابت قدم‌تر وارد میدان کرد.

وی بیان کرد: تلاش‌های پرستاران و از خوگذشتگی این قشر ارزشمند به هیچ عنوان قابل جبران نیست، اما از تمام تلاش‌های این عزیزان تشکر می‌کنم.

امام جمعه گرگان با اشاره به تاکید‌های مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات جامعه پرستاران بیان کرد: حل مشکل کمبود پرستار در بیمارستان‌ها، بهبود شرایط شغلی و امنیت شغلی این قشر ارزشمند از مهمترین خواسته‌هایی است که دولتمردان باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه از خودگذشتگی پرستاران اجر و پاداش بالایی نزد پروردگار دارد، گفت: بدون شک توجه به پرستاران به سود همه افراد جامعه خواهد بود و هر پرستار با آسودگی خاطر بهتری به مراقبت از پرستاران خواهد پرداخت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار