معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: انتخابات ۱۴۰۲؛ از حساسیت بیشتری برخوردار است، از این رو زمینه های ایجاد نارضایتی در مردم باید برطرف و مدیریت شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 13 November 2023

محمدرضا جان نثاری در همایش منطقه ای عوامل اجرایی انتخابات استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان افزود: انتخابات پیش رو با سایر انتخاباتی که در کشور برگزار شده متفاوت و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه جبهه دوست و دشمن به دنبال نتیجه حضور مردم در این انتخابات هستند، افزود: دوستان به دنبال تقویت حضور مردم در انتخابات و دشمنان در صدد کمرنگ نشان دادن مشارکت و ناامید کردن مردم هستند.

وی تصریح کرد: از این رو بسترهایی که ممکن است نارضایتی برای مردم ایجاد کند شناسایی، رفع و مدیریت شوند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: اموری که می‌توان آنها را انجام داد و رضایت مردم را جلب کرد، در اولویت قرار بگیرد.

جان نثاری با بیان اینکه فرآیند انتخابات تاکنون در سراسر کشور و استان اصفهان با قوت و سلامت طی شده است، افزود: لازم است این فرایند تا پایان بر اساس راهبردهای رهبر معظم انقلاب استمرار یابد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: بکارگیری همه ظرفیت‌هایی که جنبه مردمی دارد در تقویت مشارکت همگانی در انتخاباتِ پیش رو ضروری است و در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نشود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :