نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: اقدام‌های حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه برای اتحاد کشورهای مختلف جهان در محکومیت و برخورد با رژیم کودک‌کش صهیونیستی ستودنی است.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 15 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری شامگاه چهارشنبه در نشست با دانش‌آموزان عضو قرارگاه دانش‌آموزی استان سمنان در سالن همایش اداره‌کل تامین اجتماعی افزود: اتفاق‌های اخیر در فلسطین تاریخ‌ساز است و افراد باید اهل تحلیل باشند و ببنند چه عاملی استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را برآشفته کرده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: طوفان‌الاقصی سران کفر و استکبار را متحمل ضربه‌ای سهمگین و حیران کرده است.

به گفته حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری عادی‌سازی رابطه با رژیم جنایتکار صهیونیستی در دستور کار استکبار بود، اما اکنون به دعوت ایران اسلامی برای نخستین بار کشور‌های مختلف پای آرمان‌های فلسطین آمدند و نشانه‌دیگر از نقش انقلاب اسلامی ایران در تحول نظم جهانی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیداری را در جهان گسترش داد، اضافه کرد: مقاومت مردم غزه عادی نیست و ایستادگی در چنین شرایط سختی ریشه در اعتقادات دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: آرزوی انقلاب اسلامی در نقش‌آفرینی در تحول نظم نوین جهانی در حال تحقق است و برگزاری اجلاس در ریاض و حضور جمعیت چشمگیر در حمایت از جبهه مقاومت در لندن از جمله نشانه‌هاست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: توجه به تشکل‌های دانش‌آموزی و فرصت دادن به آن‌ها برای نقش‌آفرینی نشانه یک آموزش و پرورش پیشرو است.

وی اضافه کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی نقشی مهم در تقویت دانش آموزان در ابعاد مختلف از جمله معنوی و فکری دارد و ضرورت است که این تشکل‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: توجه به علاقه‌ها و استعداد‌های دانش‌آموزان در کنار مصلحت‌ها از ویژگی‌های آموزش و پرورش پیشرو است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند متوازن‌سازی است و این مهم در سند تحول بنیادین دیده شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری افزود: اشکال آموزش و پرورش این است که سند تحول بنیادین به طور کامل اجرا نمی‌شود.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور هستند و در این شرایط بصیرت‌افزایی و هوشیاری لازمه خنثی‌سازی دسیسه دشمنان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: زمان با سرعت زیاد در گذر است و ضرورت دارد لحظه لحظه عمر غنیمت شمرده شود و دانش‌آموزان با توجه به مهارت‌افزایی در انتخاب مسیر درست و رسیدن به تعالی گام بردارند.
منبع/ایرنا

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار