بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برغم ورود سامانه بارشی به این استان اما عمده فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه تا اوایل وقت روز جمعه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 15 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، پیام مساعدی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد برق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.

وی افزود: براساس داده‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان استان بوشهر قسمتی ابری همراه با غبار محلی، بتدریج افزایش ابر و وزش باد و از بعد از ظهر در برخی نقاط بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.

مساعدی یادآورشد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، در برخی ساعات شمال شرقی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی بیش از ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۰۳:۵۰ دقیقه، مد اول دریا ۰۹:۵۰ ، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۰ خواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار