کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط سینوپتیکی و آینده نگری داده‌های هواشناسی بیانگر مه رقیق صبحگاهی در برخی نقاط این استان برای صبح روز چهارشنبه است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 14 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، پیام مساعدی اظهارکرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد از پدیده‌های غالب استان طی امروز و فردا صبح خواهد بود.

وی افزود: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان از عصر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه و صبح جمعه بارش باران، گاهی رگبار و رعد برق و وزش باد برای نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط احتمال مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به تدریج از بعد از ظهر جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت است و از ظهر فردا در شمال خلیج فارس بتدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ و گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت
و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۰۳:۱۰ دقیقه، مد اول دریا ۰۹:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۱۵ خواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار