مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: ویدیو پرژکتورهای سینمای چند بعدی شهر واژگون شهر رویاها با گذشت نزدیک به 10 سال از بهره‌برداری نارضایتی‌ زیادی را درخصوص عدم کیفیت به همراه داشت که با همراهی همکاران فنی شرکت به‌روزرسانی این سینمای پرمخاطب انجام شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 13 November 2023

سعید ساکت درخصوص اصلاح و به‌روزرسانی پرژکتورهای سینمای شهر واژگون اظهارداشت: سینما شهر واژگون مجموعه شهر رویاها به عنوان نخستین سینمای چندبعدی پرمخاطب و جذاب این مجموعه محسوب می‌شود که سالانه هزاران نفر از مخاطبان این مجموعه تفریحی را به خود جذب می‌کند، به همین منظور با تأکید هیئت مدیره شرکت و به استناد گزارش‌های فنی و ارزیابی‌های تخصصی با برگزاری جلسات مداوم تخصصی و بهره‌گیری از تجارب و نظرات کارشناسی همکاران بخش فنی و نت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اقدامات لازم درخصوص به روزرسانی و اصلاح این بازی پرمخاطب انجام شد.

وی با بیان آنکه رسیدگی و توجه به کیفیت لامپ‌های پرژکتور در این دست سینماها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به دنبال پیگیری افزایش بهره‌وری مجموعه‌ها، از گردشگران و همکارانمان طی نظرسنجی صورت گرفته، نسبت به تعویض و به‌روزرسانی لامپ‌های ویدیو پرژکتور این سینما با همراهی ویژه اعضای هیئت مدیره تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان درخصوص جزئیات این پروژه ویژه به‌روزرسانی، بیان کرد: سینمای شهر واژگون دارای 13 پرده سینما است که شامل 35 ویدیو پرژکتور به منظور اکران فیلم‌ها می‌شود. هر پرده از یک الی 4 ویدیو پرژکتور را شامل می‌شود که متناسب با ابعاد پرده سینما این تعداد متفاوت است.

وی با بیان آنکه پرده‌های سینمای شهر واژگون در مدل‌های مختلف تخت و کروی شکل هستند، گفت: با توجه به آنکه از ابتدای تأسیس مجموعه شهر رویاها، این نخستین باری است که نسبت به تغییر ویدیو پرژکتورهای این سینما اقدام شده این نکته قابل توجه است که مطابق گفته کارشناسان و متخصصان شرکت، این لامپ‌ها نزدیک به 4 سال بوده که کیفیت مناسب خود را از دست داده و به لحاظ عملکردی منقضی شده بود.

ساکت ادامه داد: در زمان‌های بهره‌برداری کدر بودن تصاویر نارضایتی برخی از مخاطبان و مردم را به همراه داشت چرا که دیگر این ویدیو پرژکتورها با وجود تعمیرات تخصصی به منظور ارتقای روشنایی، شفافیت ابتدایی و لازم را نداشته به گونه‌ای که با وجود تعویض لامپ داخلی ویدیو پرژکتورها تأثیرگذاری چندانی را شاهد نبودیم.

ساکت خاطرنشان کرد: به دلیل فرسوده شدن قطعات از جمله آینه‌ها، لنزها و عدسی‌ها نسبت به خریداری 34 ویدیو پرژکتور جدید اقدام شد که از جمله ویژگی این محصول می‌توان به لیزری بودن آن توجه داشت که موجب افزایش عمر لامپ از 2 هزار ساعت به 20 هزار ساعت می‌شود.

وی درخصوص ویژگی‌های ویدیوپرژکتورهای خریداری و جایگزین شده جدید، بیان کرد: ویدیو پرژکتورهای جدید در سال 2023 تولید شده در حالیکه پرژکتورهای پیشین این سینما در سال 2006 تولید شده بود. داخل این پرژکتور مزیت جابجایی لنز قرار دارد که در جهت‌های مختلف حرکت می‌کند که با این ویژگی دیگر لازم نیست که برای ارتقای کیفیت و رزولوشن تصویر ویدیوپرژکتور جابه‌جا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار