مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر حفظ و توسعه جزیره از آن به عنوان موهبتی الهی نام برد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 11 November 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در آئین گرامیداشت روز کیش که شامگاه جمعه ۱۹ آبان در تالار بزرگ شهر کیش برگزار شد با تاکید بر توسعه، پیشرفت، حفظ و نگهداری جزیره از کیش به عنوان یک نعمت الهی نام برد و گفت: کیش یکی از معدود نقاط دنیا با آب و هوای سالم به شمار میرود و ما میراث دار این هدیه از سوی خداوند هستیم.

سرهنگی با بیان این که کیش زیبا امروز نیازمند از خودگذشتگی، نفع جمعی و نفی سود شخصی که به این خاک پاره آسیب می‌رساند، است عنوان کرد: جزیره‌ای زیبا و با تمام امکانات برای ما به میراث گذاشته شده است و باید برای توسعه و انتقال آن به دیگران تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته کیش افزود: گفتگوی دو طرفه با ساکنان کیش از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن اعلام شده در راستای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های عموم مردم در این هفته انجام می‌شود.

وی با اشاره به سوال مطرح شده "قهرمان کیش چه کسی است" در روز دانش آموز گفت: در هفته کیش به نفراتی که به این سوال پاسخ داده اند جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتی است، از سامانه هوشمند جمع آوری پسماند جزیره کیش در این مراسم نیز رونمایی شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار